Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei, hvilken barneforsikring har dere? Sitter å finner ut av det nå, men trenger litt tips. Sandvik sin ACE Barnetrygghet ser bra ut, If sin også... BAAAH! Hva har dere?
-spent- Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 vi har i sparebank 1, men fikk brev om ACE sin i går, og den er litt bedre, så lurer på å bytte,,
lisje marthemora Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Vi har i Nordea og ACE ekstra forsikring.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 HAr bestilt fra TrygVEsta, den skal visstnok våære bra, også skal vi ha ACE som ekstra. Jeg har alle andre forsikringer i Gjensidige, men barneforsikringen dems var dårligere enn Vesta sin.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Oi,jeg har gjensidige sin...Hva var bedre med vesta sin?
Mrs. Bouquet Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Vil tro det i de aller fleste tilfeller svarer seg å ha forsikringen i det forsikringsselskapet man har ellers. VI har ikke barneforsikring forresten, har lest en del artikler om at det ikke anbefales om man har god økonomi. Hadde jeg vært alenemamma hadde jeg nok vurdert det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå