Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Ser på profilen din, et nyydelig bildet av ei lita jente! så skjønn! Vil se mer jeg. Har du hjemmeside eller noe jeg kan titte på? Dattern din er supersøt!!!! )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Tuuusen takk =0) det var kooooos =0) har ingen hjemmeside eller bilder andre steder. Nå må jeg inn å se på dine nurk =0)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Hallllloooo så vakre. De øynene =0) Vi har gjort en god jobb =0) Vi har veldig lik smak på navn =0) tulla heter Victoria og elsker Isabella navnet så om vi får enda en jente en gang skal hun hete det =0). Tullemor i magen skal hete Julie =0)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Legg ut noen bilder på profilen din, og gjør bildene offetlig da! hihi.. hadde vært morro og se litt mer av henne. Så utrolig vakker og søt. Så så tilfreds ut der hun lå.. )
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Åh! hehe.. så morro. To søte små Victoria`er. Ikke dårlig. Kusinen til jentene våre heter Julie. Nydelig navn. Da må dere nesten få ei jente til neste gang også, så det blir ei Isabella også ) . Langt på vei er du? Misunner så dere gravide damer! Savner den tiden *snufs*
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Var ikke mer enn ett par dager gammel sovnet hos "tante" var så god en skulder =0). Husker ikke hvordan jeg legger inn hi hi. Skal se en annen dag er såååå trøtt men skal sette meg inn i det gjen 1 dag =0) SOVE GODT kooooos fra meg
Gjest Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Så nå at det står uke 36 i nicket ditt. Er litt i svima her, litt overtrøtt kansje? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå