Gå til innhold

solsikke=0)1prinesse+1spire=0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på profilen din, et nyydelig bildet av ei lita jente! så skjønn! Vil se mer jeg. Har du hjemmeside eller noe jeg kan titte på? Dattern din er supersøt!!!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuusen takk =0) det var kooooos =0) har ingen hjemmeside eller bilder andre steder. Nå må jeg inn å se på dine nurk =0)

Skrevet

Hallllloooo så vakre. De øynene =0) Vi har gjort en god jobb =0)

Vi har veldig lik smak på navn =0) tulla heter Victoria og elsker Isabella navnet så om vi får enda en jente en gang skal hun hete det =0). Tullemor i magen skal hete Julie =0)

Skrevet

Legg ut noen bilder på profilen din, og gjør bildene offetlig da! hihi.. hadde vært morro og se litt mer av henne. Så utrolig vakker og søt. Så så tilfreds ut der hun lå.. :o)

Skrevet

Åh! hehe.. så morro. To søte små Victoria`er. Ikke dårlig. Kusinen til jentene våre heter Julie. Nydelig navn. Da må dere nesten få ei jente til neste gang også, så det blir ei Isabella også :o) .

 

Langt på vei er du? Misunner så dere gravide damer! Savner den tiden *snufs*

Skrevet

Var ikke mer enn ett par dager gammel sovnet hos "tante" var så god en skulder =0).

Husker ikke hvordan jeg legger inn hi hi. Skal se en annen dag er såååå trøtt men skal sette meg inn i det gjen 1 dag =0) SOVE GODT kooooos fra meg

Skrevet

Så nå at det står uke 36 i nicket ditt. Er litt i svima her, litt overtrøtt kansje? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...