Leeloo76 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg er lei av min tungt manøvrerbare vogn, og siden jeg gjerne vil ha flere barn tenkte jeg å kjøpe en ny kombi/duo i stede for en ren sportstrille. Jeg synes jo reisetrillen vi har er grei å manøvrere, den har 4 hjul, og synes kanskje trehjulingene virker litt ustabile? Jeg har kikket på babybest sine sider, de har jo begge deler til en ok pris. Eneste krav ellers er at det må være grei plass under siden jeg ikke har bil og ofte må frakte ting under vogna. Noen med litt mer vognerfaring?
2008 og 2011 mamma Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Ja, jeg skal ihvertfall IKKE ha 3-hjuling til mitt barn! Har trillet niesen min i en slik, og har erfart at de er ganske ustabile..særlig når man skal flytte dem opp på kanten til gang-felt etc. Da vipper de jo nesten overende...:-o Skal ha en stødig en!
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Kommer heeeeeeeeeeelt ann på åssen trehjuling du prøver.. Jeg hadde først Quinny og den var litt sånn vippete, men nå har jeg TFK og den er kjeeeeeempe go og stødig..
Kahbean Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Helt enig med hun som skrev før meg. Det kommer helt an på hva slags vogn du har. Jeg har også TFK Twist og den er bare herlig!!! Om du skal ha 3 eller 4 hjul kommer helt an på hvor du mest kommer til å bruke vogna. Vi er mye ut å går turer, mest i byen og ute i nabolagget men også litt i marka her og der. Vi har bil så ville ha ei som var enkel og lett å klappe sammen. Vi bor på toppen av en stor bakke og derfor var det viktig å ha ei vogn med kjempegod bremse! Etter flere måneder med leting og prøving av vogner så fant vi ut at TFK var best for oss. Men bor du lenger ut fra byen, går veldig ofte på turer i litt mer vanskelig terreng (altså der det ikke er så flat) så er jo 4 hjul bedre. Kan godt hende at 4 hjul er bedre til deg ettersom du tar sikkert buss ofte og fordi du vil ha størst mulig plass under vogna.
tobylina Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Hvis du er i Oslo en dag, ville jeg oppsøkt Babybest butikken på Tveitasenteret og prøvd ut vognene selv. Cross over har jeg kjøpt, men ikke tatt i bruk enda, men hver gang jeg er innom butikken er jeg kjempefornøyd med valget mitt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå