Gå til innhold

noen..

*Mamma'n* OVERTID

Anbefalte innlegg

Skrevet

såm vil være med og starte en støtte gruppe for sugerør som føler seg sugd??:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som skulle det være..:)

Skrevet

hehe... jøu! kanskje så! men er jo så masse dull og dall her inne at jeg tenkte jeg sku kåmme med noe heeeeilt usakelig..:P

Skrevet

Det er kanskje du som skulle hatt støttegruppen her.

Skrevet

legg deg nå ikke oppi hvordan jeg skriver alt..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hallo.. dere tar jo ting så grusom seriøst at jeg nestn får vont!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Slett ikke, jeg ser humoren her. Jeg ser også at den er fryktelig dårlig.

Skrevet

hvem som har sagt noe om humor?:o

Skrevet

bra du tror du er så morsom da jaeb!!

Skrevet

Tja, du klager jo over at folk tar innlegget ditt seriøst. Men vi skal ikke ta det som et "humor"-innlegg heller? Nei, nå ble jeg forvirret, gitt.

Skrevet

Går ut fra at det er meg du sikter til med den fremmedartede sammensetningen av bokstavene i nicket mitt.

Hvorvidt jeg tror jeg er morsom eller ikke har null og niks å gjøre med at "humoren" i hovedinnlegget var dårlig.

For øvrig kan jeg opplyse deg om at jeg kan være morsom. Meget morsom. Og det er ikke noe jeg bare tror. *hirr*

Skrevet

det er en forskjell på spøk og humor da!!!

Skrevet

Kåm jærne me en forklaring på va såm er fårsjellen på spøk og humor

Skrevet

Til anonym 13:43 - Jeg håper du er dyslektiker. Hvis ikke, anbefaler jeg deg å ta opp norsken igjen.....

Skrevet

Anonym 13:55, du skulle kanskje tatt om igjen enkelte deler av norskfaget selv.

Skrevet

Den forskjellen lurer jeg også på hva er.

Skrevet

jeg har dysleksi og skriver bedre en det der... haha

Skrevet

du er litt snål jeab, hvorfor prøver du bestandig å være så mye bedre enn alle andre? det er jævli slitsomt skal jeg fortelle deg!

Skrevet

Jeg prøver verken på det ene eller det andre. Det er vel mest mindreverdighetskompleksene dine som er slitsomme for deg, ikke jeg.

Skrevet

silikon er ikke en bimbogreie, jeg skal operere mine bryster selv om det ikke er noen problemer med mine egne i utgangspunktet, det eneste er at de er preget av stor vektøkning i svangerskapet og ikke minst ammingen og diverse.. så når jeg har nådd idealvekten min så er det under kniven rett og slett for min egen selvfølelse. det å legge seg under kniven for å fikse på utseendet sitt er faktisk ikke så unormalt, det blir mer og mer utbredt i verden og man finner folk i alle omgangskretser som har gjort det eller tenker på å gjøre det.. jeg skjønner jo at noen av innleggene her er bare provokasjon men jeg er ihvertfall ikke redd for å si min mening uten å trykke på anonymknappen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...