Gå til innhold

er dette greit for dere ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hvordan mannen er, hvor langt det er til byn, hvor vi bor, hvor langt det er til sykehuset, hvilken form den gravide er i, om man har barn fra før osv. osv. osv.

Skrevet

ja hvorfor ikke?

Skrevet

Ja, men siste måneden er det ikke no alkohol på gubben her i huset =P Han drikker ofte nok ellers, så da får han klare seg uten. Vil ikke ha med en full/beruset mann på føden. Vil også at han skal være i stand til å kjøre oss til sykehuset.

Ellers må jeg nevne at sist gang lot jeg gubben dra til Frankrike, og han kom hjem bare et par dager før termin...

Skrevet

Ja, såfremt han ikke drikker noe særlig. Min fikk drikkeforbud fra uke 36 og det var greit for han også. Som han sa: "Jeg er ikke så geara på å være dritings mens du føder...". Ikke noe problem at han drar UT, mener jeg, men han må kunne komme tilbake for å hjelpe deg hvis det skulle skje noe. Noenlunde edru:)

Når det er sagt, det er sikkert noen som føler at de må ta "en siste runde" før ungen kommer og alt det der. Dersom det ligger et snev av panikk bak, kan det kanskje være ok å la ham rase fra seg litt før ungen kommer?

Skrevet

Tja... alle mine har jeg gått med langt over termin. Så jeg hadde nok vært helt avslappet hvis han hadde ønsket å ta en tur til byen når jeg gik gravid. Men så drikker han ikke ;)

Skrevet

er ikke i uke 35 før på onsdag ... var bare noen veninner av meg som reagerte da jeg sa at jeg hadde sendt gubben ut på byen ... helt greit for meg ... trenger vel pusterom dem også .. hehe

Skrevet

Nei... det kan han ikke...

Skrevet

Nei, alledeles ikke. Han skal være avholdende sammen med meg hele svangerskapet. Han får ikke forlate meg under svangerskapet. Kun på jobb, under sterk tvil. Ærlig talt, altså.

;-)

Skrevet

Hos oss; jepp.

Men det kommer selvsagt an på mamma'n sin form - er hun stupsjuk bør pappa'n bli hjemme, syns jeg.

Skrevet

Ja det må han bare gjøre. Kan ikke huske sist han var på byn så det er snart på tide hi hi =0) han skal på jakt neste uke så han har fått andre interesser. Blitt en eldre mann ha ha

Skrevet

Syns det er helt greit jeg. Vi har hatt som avtale at siste måneden er alkoholfri, også siden jeg fikk 3 uker før termin med første.

Har egentlig aldri vært noe problem da, siden gubben her nesten aldri drikker.

Skrevet

synest det er litt deilig jeg at han er ute .. for da kan jeg kapre pc'en og sitte her og snakke med dere uten at noen forstyrrer ... hehe ... også er det godt og tenke på at han koser seg...han drikker seg aldri full så da trenger jeg heller ikke bekymre meg :-))

Skrevet

Mannen min hadde ikke gjort det, men så er vi aldri ute hver for oss heller...

Skrevet

Nei...

Jeg ville ha lenket han fast til stolen og latt han istedet tilbringe kvelden med å høre på meg gnåle om hovne bein, fødselsangst, mat som gjør meg kvalm og hvor gjerne jeg vil ha ut ungen bla bla bla...

Klart jeg hadde latt han gå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...