April76 er på overtid! Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg har bestilt personlige ting til jenten min Sengetøy med kallekanin og brodert navnet hennes på. Sutteklutt med brodert navn på. 6 smokker med navnet hennes på Koser meg glugg ihjel, er kjempe fint å få noe litt personlig preg på tingene til bebisen
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Får håpe det blir EI Tamara da, og ikke EN Thomas eller noe ;-p
Adriansmor med tulla Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hvor kjøpte du dette da? vil åsså ha til tulla mi... er det noen steder på nett?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Tamara ??!!!! Er det for ett navn?
Adriansmor med tulla Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 herregud anonym skaff deg en hobby!!!!
tudeluuu Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Så koselig!! Jeg tenker å gjøre det samme til gutten min, men er litt usikker på om jeg faktisk tør å personalisere ting, bare i tilfellet at det blir det motsatte kjønn av det vi tror!! Har noen venner det har skjedd med nemlig! Litt kjedelig å ha brukt så mye penger på noe som ikke kan brukes! Hvor har du bestilt smokker forresten?
Kahbean Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Smokker med navn kan kjøpes på www.mambaby.com
~Simelisa & Marina~ Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 skal du drite på draget kan gjøre det ett annet sted eller dra deg ut av BIM din anonym... Jeg synes Tamara er ett spesielt men helt fantastisk nydelig navn jeg April76 ) kos deg med shoppingen og prinsessa i magen din... Regner med at anonym er en slik dritt som selv er bare sjalu for ikke å ha muligheten for å bli gravid eller kun ute etter å lage pæs... Klem )
April76 er på overtid! Skrevet 15. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2007 Jeg har bestilt smokkene på mambaby.com. De andre tingene har jeg bestilt på mortil3.no
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Det er jo heller ikke sikker at ungen vil like den typen snokk. Det gjorde ikke min. Så jeg vil heller si at det er lurt å vente å se til etter man har fått ungen.
Kvitrebekk Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 Så utrolig mye fint det var der! Tror jeg må handle litt der jeg også. Men jeg må nok vente til etter fødsel. For det første kunne de ikke se kjønn på ultralyd + at vi ikke har bestemt oss for navn enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå