Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg ammer egentlig bare fra ett bryst. Han drikker ikke så mye fra meg i det hele tatt, bare på natta og en liten sup på ettermiddagen... Føler jeg har hatt lite melk i den ene puppen, og puppen er kjempeliten i forhold til den andre om jeg gir melk fra. Nå har det gått ca 2 døgn siden jeg ga han melk fra den "lille" puppen. Men er det tilfelle? At jeg kan fortsette med å gi melk fra én pupp? Dessuten har det klumpet seg ørlite i den lille puppen. Har egentlgi tenkt å kutte ut hele amminga om ikke lenge. Men det er så kjekt å holde på med amming om natta pga flaskestyr.... *julie*
Expat Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jada. Kan du pumpe ut klumpene i den "lille", eller legge barnet til der?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Joda. Skal prøve i natt. Men det kommer så lite ut likevel at det er derfor jeg har gitt han fra den "store" puppen (uten at det er tilsynelatende stor forskjell på de)... Har hatt brystbetennelde 4 ganger (!), så dette er peanuts... Får massert de ut. Takk for svar:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå