metteflette Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få kjøpt en som ikke er for dyr? Bor i Stavanger, er normalt størrelse 38, men nå har jeg denne tutmagen da som ikke passer inn i noen av jakkene mine... Takker for tips:)
Babyluren Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hei. Jeg kjøpte en jakke på H&M. Litt sånn halvlag, tykk sak med store knapper som var både nett og elegant. kostet 700 kr og fantes i både rød og svart. Jeg er ikke synlig gravid enda, men denne har masse plass til å få mage i! Prøvde nemlig det i speilet. Den har nemlig masse stoff brettet bak, så tror den kan bli veldig fin også på stor mage (og når magen igjen forsvinner). Har i alle fall fått mange komplimeter allerede. Lykke til.
metteflette Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg fant jeg fant!!! Svart tøff boblejakke til 199 på Lene V:)
petite fleur Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Og den jakka hadde plass til magen helt til slutten? Var den lang eller kort? Må dra og se på mandag, var jo rimelig også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå