2exu-guttjanuar2010 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hvordan finner jeg ut min syklus?jeg har veldig uregelmessig mens og ligger alltid en uke etter.Jeg har gått på p-piller i tre år,men har nå sluttet.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Huff,nå spørr du vanskelig =) Hvis du nettopp har slutta på pilla så syns jeg du skal la det gå noen pp`r først,kroppen trenger tid for å komme seg etter bruk av p piller...Jeg slutta i fjor i april å har ikke fått orden på syklusen enna,kan godt være 3 uker over ikm uten at jeg er gravid,men det er veldig forskjell fra person til person!!!=) Du får ha lykke til=) Klem<3
Maja☆ Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hadde det akkurat som deg. Ikke orden på syklusen min og trodde jeg hadde uregelmessig mens. Begynte å tempe (med tempmåler i munnen istedefor rompa hver morgen) også førte det inn i et tempskjema som er gratis på fertilityfriend.com. Der fant jeg ut av syklusen min og at den ikke var uregelmessig, men bare veldig lang. Har en syklus på mellom 42-46 dager. Har eggløsning på dag 32-33. Dette var den beste måten for meg å finne ut av syklusen min. Fertilityfriend.com finner automatisk eggløsningsdagen din etter hvert som du legger inn tempen. Det er en mulighet for deg også hvis du gidder å tempe da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå