Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei :-) Jeg var innom hjemmesiden din her en dag tror jeg på moonfruit, og må bare fortelle deg hvor utrolig nydelig familie dere er :-) Nydelige foreldre med to kjempeskjønne døtre :-) Og nydelige navn jentene deres hadde ;-) Hilsen meg, 19, med lille Amelia Isabel på 5 mnd
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 så koselig og høre. Alltid hyggelig med komplimenter :-) nå er den siden ganske uoppdatert.. Men igjen, takk for komplimenter. Koselig og høre. Din datter heter jo nesten det samme som min Isabel Amalie. Litt artig ))
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 ja, amelia isabel her er faktisk oppkalt etter begge sine oldemødre på min mors side;) synes slike navn er så fine
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Godt det ikke er så mange som har samme smak, i grunn. Ser på DIB at stortsett så blir Isabel/Isabell/Isabella nedstemt. Men ser det som positivt jeg. Da er det ikke så mange som velger dette navnet ). Har du hjemmeside?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 nei men holder på å lage;) kan sende pm når jeg blir ferdig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå