Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Bare for morroskyld. Hva syns dere om disse nvnene da? Timian Julia Jonathan ?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Timian er jo et krydder... Julia er fint ) Jonathan syns jeg ikke særlig om.. litt for mye kasper jesper og jonathan...
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Synes alle de tre navnene er nydelige, men likte Julia og Timian best ;-)
FuriLaks Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hadde det ikke vært for at det er et krydder, hadde jeg syns det var et nydelig navn... Får liksom smaken av timian i munnen, blir litt feil som navn. Julia- liker det Jonathan- fint det også, men hmm... kjenner veldig mange som heter det, så litt kjedelig.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 hm.. Tror vi to, Prinsessa ingen kunne målbinde, har rimelig lik navnesmak. :-)
*Kleopatra Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Timian heter katten til foreldrene mine, så for meg blir det et kattenavn;) Julia er kjempefint! Jonathan, tja...helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå