Gå til innhold

Navn, og sånn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for morroskyld. Hva syns dere om disse nvnene da?

 

Timian

 

Julia

 

Jonathan

 

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Timian er jo et krydder...

Julia er fint :o)

Jonathan syns jeg ikke særlig om.. litt for mye kasper jesper og jonathan...

Skrevet

Synes alle de tre navnene er nydelige, men likte Julia og Timian best ;-)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at det er et krydder, hadde jeg syns det var et nydelig navn... Får liksom smaken av timian i munnen, blir litt feil som navn.

 

Julia- liker det

 

Jonathan- fint det også, men hmm... kjenner veldig mange som heter det, så litt kjedelig.

Skrevet

hm.. Tror vi to, Prinsessa ingen kunne målbinde, har rimelig lik navnesmak. :-)

Skrevet

Timian heter katten til foreldrene mine, så for meg blir det et kattenavn;)

 

Julia er kjempefint!

 

Jonathan, tja...helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...