solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Mini på 4,5 mnd har fått to veeeldig skarpe tenner nede og det har egentlig gått helt fint å amme til nå. Men nå de siste dagene har han begynt å bite på kvelden når jeg har mindre melk. Ikke noe biting på dagen, for da slukker han tørsten og sulten og ferdig... Så nå i kveld beit han begge puppene flere ganger og da laget jeg en flaske mme (har frossen mm til senere også) Problemet er at han ikke vil ta flaske i det hele tatt... ikke smokk og ikke flaske!!! han får den flaskesmokken med en dråpe (avent).. men spytter den bare ut igjen. Hva skal jeg gjøre pr nå??? Storebror fikk kun mme så vi har klare flaskesmokk med 2 dråper, men da er jeg redd han ikke vil ha puppen mer... for melka kommer fortere fra flaska.... Og nå er han veldig trøtt og sulten... hjelp!!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Prøv å gi fra kopp?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 ok...tusen takk....=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå