Monajenten Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 FY SØREN så godt med pepperbiff, fløtegratinerte poteter, mais og tomat:-D
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 mmm skal du ha det nå? Synd butikkene er stengt !
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 For nå ble jeg ikke spesielt misunnelig heller. :-) Kos deg!
Arb.ledig husmor Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Det frista ja, men det var jammen meg GODT med kakao m is oppi også )
Monajenten Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Spiser det nå, ja!!!!! :-D Kakao med is?? Mmmmmmm:) :)
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 jeg vet hva jeg vil ha til middag i morgen , en skikkelig biff ! Har det svært sjeldent men akkurat nå ble jeg svært sulten og fikk lyst på ordentlig kjøtt. Noen som har ei god oppskrift på fløtegratinerte poteter da? når jeg har laget de posene så har det ikke alltid vært vellykket.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Skjær opp poteter i skiver, legg de i en stor kjele, og la det småkoke i matfløte, krydre det med fersk hvitløk, salt og pepper etter behov, og hell det over i en ildfast form etter potetene har myknet litt.. Strø reven ost over. Gratiner det i ovnen i ca 45-50 minutter på 200 grader.. Ved å småkoke potetene i fløte unngår du at de får en rå kjerne da du gratinerer det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå