TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg så det på nettet nå, da jeg ikke fikk sett det på onsdag. Måtte smile litt da hun ene som var midt i fødselen, plutselig satt seg opp for å spise en skive... Flere som hadde det slik? Mat var det siste jeg tenkte på under fødselen.. :-)
PøBeLiNe Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hehe,så rart,så det akkurat på nettet jg også...ja jeg reagerte litt på d me brødskiva,hehe,jg hadde ikke orka en smule..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 må du ha nett-tv for å se d? gikk glipp av det på onsdag (prioriterte landskamp) men vil gjerne se det! har ikke NRK nett-tv..
Uwimana Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 alle kan se reprisen på www.nrk.no, gå på programmer, så jordmødrene:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Trodde ikke vi hadde vi heller, men så prøvde jeg en link som ble lagt ut.. kan jo prøve denne.. Ligger inne på nrk.no http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/287264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå