Karomamma Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Karosnuppa har ganske godt ordforråd til å være 2 år og 4 mnd (såvidt jeg kan bedømme i hvert fall....) Hun skravler i vei hele døgnet og lager små rare sanger og historier hele tiden. I dag skjedde det noe helt nytt! Inntil nå har hun alltid snakket i presens, á la "jeg rydde puslespillet min" og "mamma komme hit nå". Under middagen i dag drev hun og forsynte seg selv og oss med grønnsaker og så sa hun plutselig "jeg gidde gullejot pappan min, jeg". Etterpå snakket hun med morfar i telefonen og da han spurte hva hun hadde gjort i barnehagen i dag, svarte hun "jeg leka" i stedet for "leke". He he, mulig det bare er tilfeldig, men jeg er veldig kry nå. Flink liten sak
Plutseliten :) Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Helledussan så søt Uten r"er og pappa"n min er bare så herlig ))) Tidlig ute er hun også..klart du er veldig stolt! Kjenner jeg gleder meg masse til Adrian begynner å snakke. Nå er det bare masse vokaler og tegnspråk/mimikk...men utrolig hva de forstår og hvordan de gjør seg forstått. Slutter ikke å undre meg over disse små nydelige menneskene som fyller hjertene våre så det sprenger...ikke rart det renner ut av munnen
Hobbyfotografen og Em Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Em sa "kaka" og "bada" her om dagen.. hehe..
♥Snulder Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hun ER langt fremme for sin alder!!! Men hvordan skal dere unngå å få en liten sak som vet hvordan hun skal ordlegge seg? Hverken du eller pappan er akkurat gjemt bak en stol når det gjelder det verbale ;=)
Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 så flink hun er da! =)) Er så gøy når di små prater så godt som di gjør. Man blir bare helt "satt ut".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå