Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 vet att dette ikke har noe med småbarn å gjøre, Men håper noen kan hjelpe meg for det. sliter med inngrodde tå negler. Noen som har noen råd på hvordan jeg kan få løst dette problemet???? på forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hei. Ring legen din, du får sikkert god hjelp der.
2 vidunderjenter Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Pakk små biter av bomull der neglen trykker inn. Dersom det er betent kan du ha litt salve (husker ikke hva den heter; spør på Apoteket) på bomullen. Det tar litt tid før det retter seg da, men det bør kunne funke. Og husk; ikke bruk for små sko! ;-) (mamma har mast på meg om det i 30 år nå!)
*ønsker nr 2* Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 fil istedenfor å klipp.. det rådet fikk jeg her inne for en stund siden ang det samme, og det har hjulpet
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Gå til en fotpleier. Det hjalp iallefall meg. En behandling hos fotpleier som klipte neglene, filte og satt noe på den vonde neglen. Jeg var hos legen men han mente det eneste som kunne gjøres der var å fjerne neglen...
sajam Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Det som bestandig hjelper meg er og prøve og "pirke" den ut, legge på en slags klut dynket med lavendel olje, pakke det hele inn i plast så det holder seg vått og sove med det over natten. Lavendel olje er en super ting! Kjempe kjekt og ha et par dråper i senga til babyen også, virker beroligende ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå