Gå til innhold

Kan npen PLEASE hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet att dette ikke har noe med småbarn å gjøre,

 

Men håper noen kan hjelpe meg for det. sliter med inngrodde tå negler. Noen som har noen råd på hvordan jeg kan få løst dette problemet????

 

 

på forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hei.

 

Ring legen din, du får sikkert god hjelp der.

Skrevet

Pakk små biter av bomull der neglen trykker inn. Dersom det er betent kan du ha litt salve (husker ikke hva den heter; spør på Apoteket) på bomullen. Det tar litt tid før det retter seg da, men det bør kunne funke. Og husk; ikke bruk for små sko! ;-) (mamma har mast på meg om det i 30 år nå!)

Skrevet

fil istedenfor å klipp.. det rådet fikk jeg her inne for en stund siden ang det samme, og det har hjulpet :D

Skrevet

Gå til en fotpleier. Det hjalp iallefall meg. En behandling hos fotpleier som klipte neglene, filte og satt noe på den vonde neglen.

 

Jeg var hos legen men han mente det eneste som kunne gjøres der var å fjerne neglen... :(

Skrevet

Det som bestandig hjelper meg er og prøve og "pirke" den ut, legge på en slags klut dynket med lavendel olje, pakke det hele inn i plast så det holder seg vått og sove med det over natten.

Lavendel olje er en super ting! Kjempe kjekt og ha et par dråper i senga til babyen også, virker beroligende ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...