Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 skal på utredning på mandag... hadde tre + på sukker i urinen i dag, så var fastene bl.s 5,3 det var greit sa dei men etter glukosebelastningen var den 8,1 grensa på utrednig og veiledning låg på 7,8 så da venter vi spent på mandag....
StineMor_2007_ Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 jeg hadde fastende på 5,7. og etter sukkervannet var den på 10,3 =( så jeg har stukket meg selv i fingeren siden juni... ikke noe moro.. men så var jeg på indremedisinsk i går å da var di så fornøyd med måla mine at jeg slapp å få insulin:) ble kjempe glad.. så nå skal jeg ikke til bake til di mer..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Har fått det selv og synes det ikke er noe særlig;( Er redd jeg ikke blir kvitt det;( Har en mild grad da, ligger høyt fastende med normalt utover dagen! Har bare hatt sukker i urinen en gang i løpet av svangerskapet(til nå da) Ble anbefalt å legge om kosten og det har jeg gjort, har gått ned 5 kg! Så nå er det bare å avente å se om jeg må ha hurtivirkende insulin til maten;( Huff jeg vill ikke ha det greiene her jeg;(
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Blir dere fulgt opp med jevnlig UL? Har dere fått beskjed om at dere ikke vil gå over terminen?
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Har også fått det. Jeg går å får målt blodsukkeret hos legen 3 dager i uka. Legen ligger 25 m fra jobben så det er ikke noe stress. Lå på 6,1 før belastningen og 8,8 etter, så legen var ikke så veldig bekymret. Skal ta belastning på nytt om tre uker og se om det er noe endring. Har målt 6.0, på mandag, 7,8 på onsdag og 6,3 i dag. Onsdag var det litt høyt da jeg fallt for fristelsen å spise en rull med lovehearts på tirsdags kveld. Så lenge jeg ikke spiser godter, så går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå