Gå til innhold

Til dere som har hatt keisersnitt og vært gravide etterpå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir magen og arret når man blir gravid igjen? Og til dere som også har født etter et ks, hvordan ble fødselen? Måtte dere ha et nytt ks?

Jeg hadde ks for ett år siden, og er nå gravid med nr to...lurer så fælt på hva jeg har i vente.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merka ingenting av det gamle snittet. Arret så jeg jo ikke etterhvert som magen vokste:-) Jeg tok snitt på nr 2 også, men det skal gå ann å føde vaginalt selv om førstebarnet var et ks-barn. Det er mye som spiller inn.

Skrevet

Hadde hastesnitt med førstemann. Merka heller ikke noe særlig til arret da jeg gikk gravid med andremann, annet enn at det klødde noe innmari i området der innimellom. Dette var ikke farlig eller noe sa de..

Ble snitt med andremann på meg også, han var blokkert av morkaka. Men etter bare ett ks kan man føde vaginalt hvis alt er "normalt", men etter to får du ikke lov..

=)

Skrevet

jeg har to ks. og det syndes ikke for de snittet meg på i det gamle snittet så jeg er kjempefornøyd. merket heller ikke noe unders svangerskapet

Skrevet

Tusen takk for svar =)

Håper selvfølgelig på vanlig vaginal fødsel denne gangen...blir spennende å se hvordan det blir utover i svangerskapet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...