lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Halloen ! regner med det er mange damer her med god smak. Vi flytter i ny tomannsbolig til påske og der er det slik vi får velge kjøkken selv. Noen som vet om noen gode kjøkkensider til ideer? har vært en del inne på ikea, trenger annen inspirasjon Har mest lyst på hvitt kjøkken egentlig, med øy og noen glassskap
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Det hadde kanskje vært lurt og evt funnet hvilken leverandør dere skal bruke først, for jeg regner ikke med dere tar noe langt, langt borte? Du kan google litt for å finne ut hvem dere har i nærheten/ikke så langt unna. Skal kjøkkenet være malt, eller i folie? Du har så mange valg at det er helt skremmende, gruer meg til jeg må begynne med vårt:/
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Ja,det er egentlig et luksusproblem. Jeg vet ikke hva vi skal ha og husker ikke navnet på leverandøren. jeg hadde bare lyst på litt tips om noen hadde noen sider med bilder av fine kjøkken for å hente litt inspirasjon. Vanskelige valg ja!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Okey:) jeg tenkte bare jeg skulle hjelpe deg å gjøre valgene litt mindre vanskelige:P Vi har maaange som kommer til oss med bilder av kjøkken de har sett andre steder, eller funnet på nettet. Jada, kjempe mange fine, men vi har ingen som ligner, ikke bittelitt engang! Så der knuses alerede en liten bit av drømmen. http://www.huseby-as.no/Default.asp?Cat=7 (trykk på hver dør,så kommer det opp bilder, kanskje du finner litt inspirasjon?) http://www.viivilla.no/articles.asp?articleid=31460 http://www.drommekjokkenet.no/no/kitchen/inspiration http://www.balanse.com/kjokken.htm http://www.husnett.no/Inspirasjon_Kjokken.htm http://www.norform.no/kjokken.html (her er det masse løsninger!) Lykke til i valget;)
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 sjekk ut www.kvik.no de har masse fint til en bra pris. Ellers så jeg et knalltøft rødt kjøkken på obs bygg i dag. Nesten så jeg fikk lyst på rødt kjøkken selv )
*Kleopatra Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Sånt kjøkken vil jeg ha, bare i krem/vaniljefarge. http://www.herregaardkjokken.com/
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 mmmmmmmm tusen takk damer !!! skikkelig snilt ! :-)
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2007 ja her kan vi drømme oss bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå