Gå til innhold

Noen som kjenner til dosett med alarm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så han gutten på skaperen som hadde "funnet opp" dette, men at det allerede var oppfunnet!

Noen som vet hvor man får tak i sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelpemiddelsentralene har sånne, søkes på vanlig skjema tror jeg. Men få tak i en ergoterapeut så kan han sikkert hjelpe deg. mulig du får tak i det på apotekene, og sikkert i bandasist/helsebutikker

Skrevet

Ja, kanskje høre på apotek.. Hvis ikke så kanskje de vet..

Har en innmari lei tendens til å glemme å ta medisinen min.. Og det er leit når jeg skal ta den resten av livet.. Hehe

Skrevet

sjekka litt, nettside som heter enklereliv.no, har dosetter med alarm. De heter careousel.

Skrevet

Åh... TAKK =)

Du er en engel =)

Skrevet

Men dægen for en pris!!

Skrevet

Hjelpemiddelsentralen har jo..

Eller.. Hjemmesykepleien.. ;)

Hehe:p

Få de til å komme hjem hver dag klokken 08 og 20!:P

Skrevet

koster flesk, og man skal ha meget gode grunner for å få den gjennom hjelpemiddelsentralen. vi har til et par av brukeren våre i hjemmesykepleien, og de har demensdiagnoser

Skrevet

Hehe spørs vel om jeg går gjennom på den grunnen gitt ;)

Sukk.. Får vel heller bare prøve å skjerpe meg ;)

Skrevet

Ahhh... den var ikke dum ;)

Takk =)

Skrevet

hahaha, jeg tror jeg dauer *FLAU!!!* jeg leste gjennom innlegget ditt, og alle svarene, og gjennom alt, så leste jeg do-sett med alarm! så for meg et sånnt handicap-toalett med dra-snor til en alarm... ja, det tok et par sekunder før jeg skjønte det da jeg gikk inn på den nettsiden og fikk opp dosetten *FLAUERE!*

Skrevet

Hahahaha så utrolig bra ;)

Skrevet

Ikke bare du..jeg leste do-sete med alarm jeg. Skjønte ikke hva det skulle være godt for. :s

Skrevet

Perfekt =)

Tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk =)))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...