Gå til innhold

Akupunktur mot kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har prøvd akupunktur mot kvalme? Det er ikke skadelig på noen måte?

er rimelig desperat etter noe som virker. Har vært kvalm og kastet opp 12 uker nå. Noen andre som har noen kjerringråd jeg kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært plaget av kvalme og oppkast siden uke 7. Var hos akupunktør, men han kunne heller ikke hjelpe meg. Uansett, det skal ikke være skadelig for barnet. Jeg fikk nåler i håndleddene og under knærne. Bare synd det ikke funka, men er verdt et forsøk! Nå er jeg i uke 27, og kvalmen er der fortsatt. Prøvd det meste.. Bare 3 mnd igjen nå!:) Lykke til videre!

Skrevet

Hei!

Jeg fikk akupunktur i første trimester og syntes det hjalp masse! Fra å være "invalid" av kvalme, ble jeg mye bedre (kvalmen forsvant ikke helt, men det ble levelig). Synes absolutt det er verdt et forsøk, jeg er i utgpkt motstander av alternativ medisin, men det er mange studier som støtter opp om at akupunktur kan hjelpe mot svangerskapskvalme. Pass på å velg et akupunktør som er godkjent (NAFO)! www.akupunktur.no.

Lykke til!!

Skrevet

Akupunktur er kjemp bra mot kvalme etter min erfaring... fikk masse nåler i ørene, en på brystet, på håndleddet, på magen, på knærene og oppå føttene... så ut som en nålepute, men ble bedre når jeg lå på bordet!!! Anbefales på det varmeste...

Skrevet

jeg fikk akupunktur første gang jeg var gravid, og det hjalp. denne gangen ble jeg ikke bedre, så jeg prøvde homeopat. Lang samtale, og noen piller senere og jeg var mye bedre. Så det anbefales også. Men som med akupunktur, velg et menneske som kan det de driver med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...