dumme mamma Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Barnehagen skulle på skogstur i går, men så ble det ikke, så de skulle ta det i dag i stedet. Men avdelingslederen var helt fortvila fordi da kunne ikke vesla vår være med fordi hun har fri på fredager. "men da tar vi en tur til på mandag så hun får vært med å"! Sa hun, det var jo kjempepent gjort det. Da blir det nok stas, hun elsker å være på tur i skogen og utforske!
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Åhh så herlig da!!! Kjempesnilt gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå