Kjærlighet <3 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Vi to har nemlig kost oss bare vi to ilag:-) Pappaen er ute med jobben, så jeg fant ut at det hadde vært en kjempe fin mulighet til å gjøre litt stas på den flinke storesøsteren i huset. (hun blir tre i desember, lillebror er 16 mnd...) Venligvis legger begge seg kl 19, men i dag var det vår kveld men Askepott på DVD og gullrøtter med dip, sjokolade og dip:-) Etter filmen pratet vi, filmet litt med videokameraet og kl 2210 sovnet hun med et smil om munnen...Etter å ha kastet seg rundt halsen min og sagt TUUUUSEN TAkk MAMMA, Vi hadde det koslig:-):-) Og ja, jeg har også kost meg KJEMPE MYE:-)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Åh så koselig! Nå gleder jeg meg til i morgen. Jeg og stedatteren min skal ha jentekveld i morgen. Hun har invitert en venninde, og jeg har invitert en venninde! Og etter at lillebroren hennes på 5 mnd har lagt seg så skal vi spise taco og godis, og se på film! Gjett om vi gleder oss alle sammen. Hun er 8 år!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Pappaen har reist på gutte-tur til England og er borte i 9 dager til!
Kjærlighet <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Der er godt å ha en av dem alene litt innimellom, slik at en kan konsentrere seg 100% om bare en. Merker det veldig godtpå barna og at dem elsker det å få all oppmerksomheten. Var veldig sliten i ettermiddag, så var litt spent på om hvordan det skulle gå i kveld, men hun koste seg sånn at tom tannpussen etterpå gikk som en lek:-) Må prøve ågjøre sånne ting litt oftere!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Det er deilig å bruke litt alenetid på dem. Det er gull verd og tid man ikke får tilbake. Den praten og den tilliten du bygger opp på de timene er vel verd investeringen. - vi har gjort avtale om å ha jente-kveld 1 gang pr mnd, om hun er flink til å gjøre hus-oppgavene sine de ukene hun er her.. En god motivasjon for henne og helt klart at jeg får mer energi til henne om hun bidrar mer hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå