amee Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hadde egentlig tenkt å vante litt med det, men nå er lillebror 5 mnd og ikke helt fornøyd stakkar. Han som alltid er blid som en sol og sover godt, virker plutselig utilpass. Så da begynner vi med grøt, men det jeg lurer på er hvor fort går dere frem? Han får nå grøt på kvelden og øker gradvis opp til full porsjon. Men når skal han få flere grøtmåltider pr dag, og når begynner vi med middag?... Veien blir vel til mens man går, men greit å høre litt erfaringer...
Mamma til to tette Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Vi har gjort det ganske rolig, holdt på 1 mnd med grøt. Begynte med 1 ts grøtpulver 1 uke og er nå oppi nesten full porsjon. Kan sikkert gjøres raskere men han har ikke hatt behov for mer. Jeg har gitt det til formiddag, nå merker jeg at sulten kommer raskere til ettermiddagsmåltidet så jeg har begynt å gi grøt da også. Kunne vel egentlig gitt noe middag men synes det er greit med grøt så langt. Snakket med HS og de sa at jeg kunne bare øke på måltidene og at det var viktig å huske på å introdusere flere smaker både på grøt og middager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå