<3 + <3 + ? Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Lillegutt har stort sett sovet natta siden han var 2mnd.....den drømmeungen liksom. Men nå har han begynt å våkne for å få mat på natta igjen. Ikke bare litt heller, minst 3 ganger mellon 24 og 06. Han er snart 6mnd. Hva i all verden kommer det av? Vi har begynt med grøt, prøver å gi litt mer for hver kveld og han spiser til det er tomt. Vi er oppe i full porsjon nå og det hjelper ingenting. Virker nesten som jo mer grøt jeg gir, jo mer pupp må han ha på natta. Er jo redd for at dette skal bli en vane da, for jeg kan aldri se for meg at han har behov for så mye "nattmat". Noen med erfaringer og tips til en mamma som er rimelig trøtt nå???
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Prøvd med vann eller smokk? For det sies jo at de ikke trenger mat på natten lenger når de er såpass "gamle".
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Har han fått tenner enda? Her så var snuppa ganske mye oppe for å spise på natta i ukene før de to første tannebissene dukket opp :-) Har ikke så mange tips, men snuppa sover nå rundt igjen :-) Så det er håp iallefall :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Født samme dag forresten :-) 21.03.07
<3 + <3 + ? Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Han bruker smokk, men det hjelper ikke når han først har våkna. Har ikke fått tenner enda, så de spørs om det kanskje er der det ligger ja.....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Da kan det nok være tenner ja :-) Kjøp litt dentinox på apoteket og smør på gommene med fingeren. Det skal hjelpe mot kløende og vonde gommer. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Gutten min på 5 mnd har også begynt å våkne flere ganger i løpet av natten for å få mat. Hjelper ikke med vann og smokk tar han ikke. Dentinox fungerer heller ikke... Får bare krysse fingrene for at det bare er en forbigående fase!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Min lille gutt måtte ha to fulle grøtmåltider per dag for at han skulle sove hele natte uten å få pupp. Trodde det skulle hjelpe med ett måltid om kvelden, men det måtte ett måltid om formiddagen til også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå