Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Har en datter på 2 år, og planlegger en til. Men kjenner jeg gruer meg til perioden hvor man er trøtt hele tiden. Jobber 100% i en tidvis ganske stressende jobb, og sist lå jeg som slakt på sofaen etter kl. 18. Hvordan takla dere som har flere barn det å jobbe fullt og ha barn, samtidig som dere gikk gravid? Mange som fikke en delvis sykemelding?
RundLurt? Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Du takler det når du er i den situasjonen, for da må du bare, men trett ja.. Husk du er mer vant med mindre kvil nå som du har en, enn du var første gang. Du får ikke sykmelding fordi du er trett!
Himmelblå Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Det er flott å lese at du ikke går inn i neste graviditet med solbriller, for du blir trøtt igjen ja, men det er sannsynligvis bare de første 8 ukene (6 fosteruker) at du er kaputt. Og du kommer til å sovne når du er hjemme på ettermiddagen, det må du bare si ifra til pappa om og forberede han, det er en slik trøtthet man bare "mååå" sove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå