MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Kommer nok ikke til å bestemme oss før etter at vi har fått bekreftet på 3d UL at det er en jente, men dette er de vi tenker på: Rebecca Elisabeth Heidi Silje Sara(h) Helene Karoline Hvilket liker DU best?? ) Storebroren heter forøvrig Martin
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Elisabeth =0)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Helene Silje Sara Heidi Elisabeth Rebecca Karoline Martin og Heidi er fint.. Martin og Helene er også fint..
Kahbean Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Elisabeth Helene Karoline Silje Rebecca Heidi Sara
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2007 åh, så morro å se hva andre liker Må sies at jenta får dobbelt etternavn, som er litt langt og tungt. Bruker som oftest bare det siste etternavnet, men skal ha begge med på papiret (Jeg SKAL ha med mitt )
Mamsen&2Gull Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Sarah Elisabeth Karoline Silje Helene Heidi Rebecca Sarah er så nyyydelig:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2007 sara(h) er nok det som jeg liker best.. Men så er jeg usikker pga at jeg har inntrykk av at det er så utrolig mange som kaller babyen sin det. Hmm.. skal ikke være enkelt dette her. Godt vi har maaange mnd på oss
Spaniella Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Heidi/Silje Karoline Sara Rebekka/Elisabet/Helene Ikke så glad i lange navn med vanskelige stavemåter. Men det er nå min subjektive mening:) Synes Heidi er fint og "passe " vanlig, dvs ikke på poppislisten, men ikke så sjeldent at folk aldri har hørt det.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2007 tenker litt slik jeg også, fordi barna våre kommer til å måtte stave mitt etternavn hver gang de tar det med, og pappaen sitt må ofte staves det også (derfor bruker vi bare pappaen sitt til vanlig, får da være måte på hvor vanskelig vi skal være ). Derfor tenker jeg at de skal få et fornavn som er enkelt, og som de slipper å stave.. )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Karoline og silje:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Helene Rebecca Karoline Sarah Silje Elisabeth Heidi
Maja-Kaja Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Silje Heidi Helene Jeg tok bare med disse navnene, fordi du ikke ville at barnet ditt skal stave navnet sitt. dette kan folk spørre: Sarah-med eller uten h? Rebecca- Med c eller k? Ellisabeth- med eller uten h? Kaoline-med c eller k. Silje er kjempefint, heidi også. Helene er ganskefint:) Lykke til med navnevalg! får håpe du får en jente, siden du står mellom så fine navn.
Linaria Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 Silje Rebecca Karoline Helene Elisabeth Sara(h) Heidi Fine navn alle. Men jeg er skeptisk til motenavn som Sara (Har et motenavn selv. Gikk alltid i klasse med andre som hadde mitt navn. Et år på ungdomsskolen var det hele 4 av oss...Det var fryktelig kjedelig...)
Liaes Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 Rebecca:) Kjempefint navn som heller ikke er på poppis listen:)
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 15. september 2007 #20 Skrevet 15. september 2007 Rebecca (Becca) Elizabeth (lis/liz) er de jeg liker da de ikke er så vanlige. jobber i barnehage og på avdelingen min er det over 50 barn og 13 av jentene heter sara... og 17 av guttene heter nikolai/nikolaj/nikolay og osv. synes det blir drøyt med så mange like navn
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 15. september 2007 sara er ikke like vanlig her jeg bor da, har jeg inntrykk av. Men vanlig nok ja! Takk for innspill fra dere alle!!
sivilivikivi Skrevet 15. september 2007 #22 Skrevet 15. september 2007 Jeg foretrekker Rebecca, men det er fordi jenta mi skal hete det. Men hun skal hete Rebecka med ck.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #23 Skrevet 15. september 2007 Karoline Helene Rebecca Sammen med Martin ville jeg hatt Helene eller Karoline:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå