Gå til innhold

Noen som har lyst til å rangere noen jentenavn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer nok ikke til å bestemme oss før etter at vi har fått bekreftet på 3d UL at det er en jente, men dette er de vi tenker på:

Rebecca

Elisabeth

Heidi

Silje

Sara(h)

Helene

Karoline

Hvilket liker DU best?? :o)

Storebroren heter forøvrig Martin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elisabeth =0)

Skrevet

Helene

Silje

Sara

Heidi

Elisabeth

Rebecca

Karoline

Martin og Heidi er fint..

Martin og Helene er også fint..

Skrevet

Elisabeth

Helene

Karoline

Silje

Rebecca

Heidi

Sara

Skrevet

åh, så morro å se hva andre liker :) Må sies at jenta får dobbelt etternavn, som er litt langt og tungt. Bruker som oftest bare det siste etternavnet, men skal ha begge med på papiret (Jeg SKAL ha med mitt :P)

Skrevet

Sarah

Elisabeth

Karoline

Silje

Helene

Heidi

Rebecca

Sarah er så nyyydelig:)

Skrevet

Sara

og

Helene

=)

Skrevet

sara(h) er nok det som jeg liker best.. Men så er jeg usikker pga at jeg har inntrykk av at det er så utrolig mange som kaller babyen sin det. Hmm.. skal ikke være enkelt dette her. Godt vi har maaange mnd på oss :P

Skrevet

Heidi/Silje

Karoline

Sara

Rebekka/Elisabet/Helene

Ikke så glad i lange navn med vanskelige stavemåter. Men det er nå min subjektive mening:) Synes Heidi er fint og "passe " vanlig, dvs ikke på poppislisten, men ikke så sjeldent at folk aldri har hørt det.

Skrevet

tenker litt slik jeg også, fordi barna våre kommer til å måtte stave mitt etternavn hver gang de tar det med, og pappaen sitt må ofte staves det også (derfor bruker vi bare pappaen sitt til vanlig, får da være måte på hvor vanskelig vi skal være :)).

Derfor tenker jeg at de skal få et fornavn som er enkelt, og som de slipper å stave.. :o)

Skrevet

Karoline og silje:)

Skrevet

Helene

Rebecca

Karoline

Sarah

Silje

Elisabeth

Heidi

Skrevet

Silje

Heidi

Helene

Jeg tok bare med disse navnene, fordi du ikke ville at barnet ditt skal stave navnet sitt.

dette kan folk spørre:

Sarah-med eller uten h?

Rebecca- Med c eller k?

Ellisabeth- med eller uten h?

Kaoline-med c eller k.

Silje er kjempefint, heidi også. Helene er ganskefint:)

Lykke til med navnevalg! får håpe du får en jente, siden du står mellom så fine navn.

Skrevet

Silje

Rebecca

Karoline

Helene

Elisabeth

Sara(h)

Heidi

Fine navn alle. Men jeg er skeptisk til motenavn som Sara

(Har et motenavn selv. Gikk alltid i klasse med andre som hadde mitt navn. Et år på ungdomsskolen var det hele 4 av oss...Det var fryktelig kjedelig...)

Skrevet

Rebecca:) Kjempefint navn som heller ikke er på poppis listen:)

Skrevet

Rebecca (Becca)

Elizabeth (lis/liz)

er de jeg liker da de ikke er så vanlige. jobber i barnehage og på avdelingen min er det over 50 barn og 13 av jentene heter sara...

og 17 av guttene heter nikolai/nikolaj/nikolay og osv. synes det blir drøyt med så mange like navn

Skrevet

sara er ikke like vanlig her jeg bor da, har jeg inntrykk av. Men vanlig nok ja!

Takk for innspill fra dere alle!! :)

Skrevet

Jeg foretrekker Rebecca, men det er fordi jenta mi skal hete det. Men hun skal hete Rebecka med ck.

Skrevet

Karoline

Helene

Rebecca

Sammen med Martin ville jeg hatt Helene eller Karoline:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...