nurkimagen.com Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 la dette inn tidligere i dag, men fikk ingen resp. Prøver på ny: jeg har som regel en naturlig forklaring på det meste. Dette klarer jeg bare IKKE å finne en logisk forklaring på: Sist uke var vi på hyttetur, og TO netter på rad, samme kl. slett (klokken tre) våkna vi av at barbermaskinen til mannen min slo seg på på badet. Den lå i toalettvesken, og man må trykke hardt på den for å få den på! forklaring?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hmm..kanskje et spøkelse ja..eller et gjenferd da..
Mrs. Bouquet Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Synes det er rart av spøkelse å barbere seg kl. 3 om natten. Men helt seriøst, jeg bare dytter egentlig for synes dette kan bli interresant.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 gigger slike historier..er så overtroiska av meg at jeg tror faktisk det finnes mer mellom himmel og jord enn det man aner..
nurkimagen.com Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 JEg prøver å tenke meg at det kan være eletriske spenninger i lufte som har utløst maskinen, men det blir bare for dumt liksom....
Gjest Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 litt rart det skulle skje t ganger på rad til samme tid..
På`an igjen...har født... Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Energien fra en ånd er som regel sterkest mellom klokken 02 og 04 om nattten, den har ofte en såpass sterk energi at den kan slå inn på det elektriske. Hvordan var energien i huset? Vet ikke men kan jo hende:-)
nurkimagen.com Skrevet 14. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2007 energien i huset? hmm..det vet jeg ikke, hvordan merker jeg det da? lampene ble avogtil svakere for så å bli sterkere, nesten som en dimmer. Broren min som er eletriker mente det kunne være når et eller annet (husker ikke hva det var) fra kjøleskapet slo seg på...(reaktoren??)
nurkimagen.com Skrevet 14. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2007 og emma mi: hvor har du det i fra da, at energien er sterkest mellom det klokkeslettet?
Zyan Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Jeg har også hørt om at kl 3 på natten er tiden for...hva det nå var! At det også ofte er tidspunket man lettest kan få kontakt. Hvorfor aner jeg ikke. ellers kan forklaringen være at det er dårlig batteri i den, ofte så begynte lekene til snupp her å spille av seg selv, klokken 12 på natta.. Ekkelt ja! men bytta batteri, og vips, problem løst. Men vi har ei dame her hos oss da, så er ikke det at jeg ikke tror deg eller ikke tror det er "noe"....
På`an igjen...har født... Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 Det med hvordan dere merker energien, Var om dere merket at dere følte dere mere uopplagt, vondt i hodet, eller slapp? eller merket dere ikke noe forskjell? Energien til en ånd som går i igjen har ofte et fast mønster og det er gjerne mellom dette klokkeslettet at energien er sterkest, men kan også forekomme andre tidspunkt.
nurkimagen.com Skrevet 14. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2007 Jeg følte meg myyyyyye mere opplagt, men hytta er jo på fjellet; god frisk fjelluft - borte fra mas kjas og klessvask, så jeg tror heller det var derfor jeg var opplagt da! Skal se om det ikke var batteriet som var dårlig. Men skal innrømme at jeg synes det var kjempeekkelt, ble skremt. Ivertfall andre gangen!
På`an igjen...har født... Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Er det deres hytte eller leide dere den? Ja man blir opplagt av frisk fjellluft:-) Tar som regel litt lenger tid en et par dager og kjenne at formen blir slappere.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 er ikke uvanlig at "spøkelser" henvender seg til oss på denne siden via noe elektrisk - det krever mindre energi enn å vise seg.
nurkimagen.com Skrevet 15. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. september 2007 vi leide hytta. Usja meg. Jeg liker ikke barbermaskinen til mannen min lenger. Som sagt, jeg finner ingen logisk forklaring, men jeg håper det var slik ei skrev, at batteriene begynte å bli dårlige...(den er oppladbar da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå