Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei! Er det noen her fra Hurum, nærmere bestemt Sætre? Eller rundt omkring her? Flytta hit for 3 mnd siden. Er gravid med nr. 3, termin 8. februar 2008.
carina og *jentegullet* Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 hei er fra sætre,men bor nå i åros...d er jo rett ved siden av.jeg har termin 25des...har en gutt fra før på 3år.
field of gold Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hei hei... Her er vi flere!!! Skal ha sammenkomst til tosdag på losen koselig om du kunnekomme!! Jeg har termin 26 feb med nr. 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå