Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Please, kan vi ikke ta en ny tabbetråd da jenter? Mange nye brukere her siden Curlys o'store tabbetråd=) Kan begynne jeg da: I Stavanger gikk jeg innom polet en dag før jeg skulle ta bussen hjem. Kjøpte 2 vinflasker og 6 cider, fordelt på 2 poser, og gikk over veien og skulle ned trappene til buss/togstasjonen. Foruten posene hadde jeg ryggsekk fullstappet med klær i på ryggen. Trappen er ganske lang, og delt opp i 3, og de to første trappene gikk kjempefint. SÅ i den tredje og nederste trappen kom det etpar i mot, og jeg havnet til høyre der det er skinner til vogn/rullestol. Selvsagt snublet jeg! På det nest øverste trinnet tråkket jeg feil, og stupte nedover trappen i en saltomortale som sikkert hadde fått få eller ingen poeng i en presisjonskonkurranse... En pose i hver hånd som smalt i hvert trappetrinn, så hele plattformen der nede hørte "KNUS; KNUS; KNUS" før de så meg rulle nedover. Vel nede ble jeg sittende baklengs med to sundtrevne poser i nevene, en ryggsekk på snei, blod i pannen og DYNKET i vin og cider! Faen så flau jeg var, stod en haug med folk i alle retninger og GLODDE! Og da jeg trodde bunnen var nådd kom det en pusling bort til meg og lurte på om jeg ville ha en røyk... Jatakk, jeg setter meg gjerne ned her nå og tar meg en røyk, haha!
katlinka Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Åhhhå dakar! Min lille tabbe kan vel ikke sammenlignes, men har vært velsignet med svært få store flauser.. jaja, flau ble jeg lell.: Svømmekonkurranse på skolen - joda, jeg vant jeg. Skulle bare fått med meg at vi skulle svømme bryst og ikke crawl.
skilpaddemamma Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 ha ha ...synes det var et bra forslag jeg, og ta seg en røyk.. herregud, trur jeg hadde følt meg helt idiot...ler... håper det gikk bra med deg da...
*synne* Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 HAhahahaha, så utrolig bra! Synes absolutt du burde ha takket ja til den røyken. Sikkert akkurat det du kunne trengt da. Stakkars! Får komme sterkere tilbake med egne tabber, kommer ikke på noen nå....Selv om det er maaange å ta av egentlig! =o)
skilpaddemamma Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 lo sånn at jeg glemte min egen tabbe, som er røyk relatert. satt på jobb i en pause og tok en røyk, vi var ganske mange, så lå det noe som ikke skulle være i askebegret som lure meg skulle fjerne, og idiot som jeg er står jeg med trynet nesten helt nedi askebegret og blåser....jævli lurt all aska i askebegret rett i fleisen...
Tommage♀♂ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Er det ingen som gjør tabber/flauser lenger?
Miramor Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Jeg underviser en del. En dag sto jeg med hendene i lommene og for å understreke det jeg sa - tok jeg opp det jeg hadde i lommen og banket pulten. Poenget ble særdeles understreket da det viste seg at jeg sto og banket med en OB.....gøy!
Tommage♀♂ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2007 Hehe, var det unger i rette alderen ble det vel en del fnising da tenker jeg!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 I min ungdom gikk jeg på skole i Oslo, og på vei hjem en dag gikk jeg nedover Karl Johan mot Oslo S. Når jeg var nesten nederst i KJ så kom det plutselig en gjeng, med noen amerikanske sjøoffiserer eller noe sånt. Det var i hvertfall en 8-10 menn i flott hvit uniform, den ene kjekkere enn den andre!! Vel, guttegæren som jeg var så glodde jeg som bare det når jeg gikk forbi dem og fortsatte og se meg bakover etter at de hadde passert meg. Jeg så jo selvfølgelig ikke den lyktestolpen som kom nærmere og klarte selvfølgelig å smelle panna mi omtent rundt hele stolen og lande rett på rompa... Fytti det gjorde vondt!! Også så flau som jeg ble!! Men gutta stoppet opp da, så jeg fikk jo den oppmerksomheten jeg ønsket;) Men når han ene begynte å gå nedover for å hjelpe meg så pilte jeg av gårde med halen mellom bena og kul i panna!!
Miramor Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 En annen dag jeg hadde litt travelt før jeg skulle inn til undervisningstimen - tittet jeg meg i speilet og så at det trengtes litt refresh. Jeg sminket øynene, tok på litt lebestift - tok også på litt lebestift på kinnene (som rouge) for å få litt glød. Så fikk jeg det veldig travelt og sprang inn i timen. Der sett elevene og de gispet da de så meg. Jeg tittet meg i speilet... hjææææælp.....kinnene var full av rultøde prikker. Jeg hadde glemt å gni ut "rougen". Kuuuult!
-Hengebuksvinet- Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 hytter vet jo at der kan være trangt. Så jeg havnet selvfølgelig på en sånn sovelem en gang, og hadde på den tiden nettopp vært på besøk hos kjæresten min (hadde et avstandsforhold, og var nok veldig forelsket). Når kvelden kom gikk jeg og la meg, med en veninne på ene siden av meg og en ukjent bylt på den andre siden av meg. Men jeg var tydeligvis godt vant på den tiden, så i søvne hadde jeg krøpet tett inntil han som lå ved siden av meg. Da jeg våknet lå jeg med hånden rundt han, og ansiktet tett inn mot halsen hans. Han lå stiv som en stokk ved siden av meg, så jeg bare mumlet unnskyld og snudde meg med baken mot han. Da jeg våknet, morgenen etter, hørte jeg kompisen hans si: "Nå kan du se hvem som ligger ved siden av deg". Og jeg ser rett inn i fjeset på en riktignok sjarmerende fyr, men akkurat det tror jeg ikke jeg la merke til akkurat da. Har aldri sett han fyren hverken før eller etter, men har aldri fått sjansen til å glemme episoden.
Gjest otilie79;) Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Hihi:o) Gøy med tabbetråd! Kommer ikke på noen nå, men skal prøve å huske om jeg har noen bra:P
Gjest Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 dårlig på å skrive sånne historier jeg da, men hvertfall så husker jeg i 1.på vidregående, og vi hadde gym i 3.+4.time. kommer inn i garderoben og skal kle av meg, da jeg merken er klomp bakpå leggen, stikker hånden opp for å kjenne var det var. og merker at det var en sokke som hadde klart å gjemme seg inni der ( har sikkert bare dratt ned buksen og tatt av sokker i slengen eller noe sånt da tenker jeg), ler av meg selv og sier til de andre jentene- "se her da jenter hva jeg har klart å lure inni buskebenet( var en tydelig kul, så mange må jo ha sett det), tar fatt og drar den ut.. det viser seg da at det IKKE er en sokk som er der, men en tanga... som i tillegg har hengt litt utenfor. må jo ha hattd et forferdelig travelt da jeg tok av meg den buksen da. flott! var så flau at jeg trodde jeg skulle dø, mens de andre jentene sto å lo så de gråt mens de så på meg som satt å holdt opp min ikke rene truse...........
Miramor Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 Tabbenes dronning - det er meg. Her kom jeg på en til (litt på kanten, hvis du ikke vil lese sånt). Denne historien har jeg hatt på trykk i et ukeblad. Jeg har vært gift før. Svigerfaren min var prest, og han og svigermor var meget religiøse. De bodde litt unna oss, og skulle komme på overnattingsbesøk til storbyen. Jeg vasket og ordnet, de skulle få ligge på vårt soverom. Alt var i skjønneste orden, og jeg trakk et lettelsens sukk da de var tydelig fornøyde med det vi ordnet i stand. Men jeg visste ikke hva som var i vente...... En halvtime etter at vi hadde lagt oss hørte vi et hyl fra soverommet der svigerforeldrene mine lå. Min daværende mann og jeg sprang inn til dem - det hørtes nesten ut som om noen var blitt myrdet. Da vi kom inn på rommet fikk jeg se noe jeg aldri kommer til å glemme. Svigermor sto med min batteridrevne dildo i hånden! Kofferten der vi oppbevarte private "remedier" dvs. sexleketøy og sånt, var åpnet. Jeg hadde lagt denne kofferten høyt oppe i skapet - og hadde ikke i min villeste fantasi trodd at de skulle ta ned den. Men så var det slik at døren til skapet ikke ville gå igjen og svigermor hadde prøvd å dytte den igjen litt bestemt. Da hadde det begynt å dure i skapet, og svigermor hadde ikke fått sove med en sånn lyd. Hun trodde det var en vekkeklokke som bråkte - fant kofferten der lyden kom fra - og da startet sirkuset. Dette var ekstremt pinlig for meg og jeg var lettet da de dro. Min eksmann og jeg ble separert et år senere - så jeg var ikke så lei meg for at jeg ikke så de igjen.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 mor til to søte:) denne har jeg lest et sted. hvilket blad var det i? hahaha, flaut:)
Miramor Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 Jeg hadde den på trykk i Cosmopolitan i sommer en gang (spalten "Avsløringer"). Fikk mange fine kremer i premie. Jeg har hatt flere ting på ting på trykk der. Men jeg vil ikke nevne alt her - fordi da kan jeg jo avsløre meg selv.... :-) Jeg kan jo skrive de under et annet nick da - det går jo an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå