Galskapens overhode Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Magen min har begyn tå bli ganske stor nå, er litt over 4 mndr på vei. Den kommer ofte i veien, og der det buler mest ut blir klærne skitne med en gang for jeg er ikek vant til ¨å tilbasse min arbeidsstilling slik at det ikek kommer borti klærne når jeg feks lager mat. Når jeg skrive rpå tavla kommer magen borti det jeg har skrevet langt nede på tavla på jobb..(lærer) Jeg husker det var slik sist også. Og når jeg endelig begynte å venne med til magen da, jo, da kom jenta til verden, og jeg tok hensyn til en mage som ikke var der lenger.. Klarer dere å venne dere til magen?? Tilpasse arbeidsstillinger?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Her blir magen dulta og slått bort i ting heiole tida og eg griser mer enn ungene på klærne mine.Så nei, eg klarer ikkje alltid å beregne den magen med altså.....
petite fleur Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Det er først nå i det siste jeg synes magen har begynt å være litt i veien, heldigvis.....Dulter stadig borti dører, vegger og kjøleskapsdøra fordi jeg glemmer hvor stor jeg har blitt (uke 33 i morgen). Stakkar lille gutten kommer til å komme ut med blåmerker, he he:)
Pinny og lillegutt Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Har det sånn jeg også. For noen dager siden var jeg oppe på natten for en av de standard dobesøkene og dulta borti den metalldingsen på døra, den som går inn når du tar ned håndtaket og gjør at døren lukker seg ordentlig.. (aner ikke hva den heter) og fikk det store såret på magen, svært skrubbsår på tvers av magen.. *Snufs* Har en stygg tedens til å skubbe bort i andre mennesker med magen også, er vandt til å bare smyge meg forbi uten å måtte si "unnskyld" for at de skal flytte seg.. Så har dytta til endel folk siden magen ble stor ja.. stakkars folk.. men de har faen ikke vett til å flytte seg når jeg kommer vraltende heller.. så de får skylde seg selv =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå