Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 På skravle virker det som alle er fan av den serien... Må innrømme at jeg har sett endel på det jeg også, selv om den er litt irriterende. Synes serien er litt for "korrekt", ingen gjør noe galt, har sex før ekteskap osv. Den siste sesongen som har gått nå har vært treg. Nesten ingen i Camden familien er med lenger, og de det flytter andre nye mennesker inn i huset. Synes det blir lite realistisk... Også den teite slutten hvor alle drar på tur med bussen da. Men nå er det gudskjelov slutt....
Gjest ->>- Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Er det et poeng at den skal være realistisk? De episodene jeg har fått med meg av serien var da aldeles skrekkelig festlige. Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei. Jeg har ingen som helst formening om hvorvidt det er positivt at det ikke lages flere episoder av 7th Heaven.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Den serien er bare av en annen verden, sann at man nesten skulle ønske familien var ekte sann at man kunne dratt på besøk og lagd litt helvete. Husker jeg begynte å gråte av 7th heaven en gang, følte meg skitten og flau etterpå. Men jeg sier som pila, om det er positivt at der ikke er lagd flere episoder har jeg ingen formening om.
Tally Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 He, he, he, "litt for "korrekt"", det må da være dagens underdrivelse!!!He, he ;-) (Siste episoden jeg så, led prestefruen av en ikke-planlagt og høyt overraskende graviditet. Det er vel noen år siden??)
Venter på bitteliten Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Særdeles glad. Er så drita lei serier hvor hver episode ender med at noen lærer ei lekse om vennskap og kristen moral. Ufattelig tullete.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg synes det er litt trist jeg, for jeg har faktisk grått av 7th heaven flere ganger, og jeg elsker å gråte av ting på tv:) Til trøst har TV Norges nye storsatsning FEM begynt å sende en engel i blandt oss, så da får jeg min daglige dose kvalmende følelsesoppgulp allikevel.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Selvfølgelig er vi kjempeglade.. Er jo SÅÅ mye bedre å få alt sammen i reprise:)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Men de har jo begynt på nytt med første episode da. Vet ikke helt hva jeg syns om det. Sienna spiser nemlig akkurat når 7th heaven går, og det er ikke så sinnsykt mye annet å se på.
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Jeg fulgte med før, men bare frem til det var et bryllup og noen skulle ha baby. Plutselig begynte serien på nytt igjen og da gadd jeg ikke å se mere. Dessuten ble jenta våres så aktiv at det var ikke mulig å se noe særlig såpeserier... men hva skjedde? var det noe mer etter bryllupet? Nå etter at jeg har to barn klarer jeg ikke å følge med på noe på tv. Ser idol da, og lost (men det ser jeg på dataen når jeg ønsker selv ) synest småbarnsforeldre som følger med på ørten serier er imponerende. Selv sovner jeg bare vi prøver å se en film.... Savner tiden da jeg og samboer koste oss i sofaen med film og godterier :-)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Ånei Simsala, en engel i blant oss er jo krise:p
Gjest Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 Vi koser oss hver kveld vi. Syns slettes ikke det er slitsomt å være småbarnsmamma. Men jeg tror jenta mi er forholdsvis enkel å ha med å gjøre.
nickoline og supermann Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 jeg synes den er grei å se på. bedre en gyver ihvertall............ tyggis og ståltråd og ............................................................................... HAN REDDER VERDEN!
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Etter barna har lagt seg rydder vi opp og lager til tingene vi skal ha til neste dag, ser nyhetene og snakker litt sammen. Krangler om dataen og vips er klokken elleve. Skulle ønske kveldene var litt lengre... Uff, vi begynner å bli skikkelig kjedelige vi altså !
Løvemor79 Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Når det går på den tiden av døgnet spiller det ingen rolle om det er nye eller gamle episoder, innimellom alt annet crap som sendes på den tiden.
Dailis Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Hmmm, er en stund siden jeg så den.... Men jeg må innrømme at jeg likte at den tilsynelatende perfekte datteren raserer på skolen, blir arrestert, slutter på skolen og flytter inn med en småbarnspappa, hehe Ikke akkurat perfekt.... Synes det er en tilsynelatende perfekt familie som ikke er så perfekt likevel...så sånn sett er den ganske ærlig.Men som sagt, noen år siden jeg så den sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå