Gå til innhold

Nervøs.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke meningen å mase så mye om dette med å miste men jeg føler det skjer med så mangen...tør nesten ikke glede meg helt enda kunne ønske de neste ukene bare fløy så jeg kunne følt meg tryggere på at alt er vell:) når er det forresten vanlig å si det til folk at man er gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Skjønner deg kjempe godt. Føler det akkuratt slik selv. Redd for å glede meg for mye. Får bare krysse fingrer og tær for alle sammen!!

Vi har ikke tenkt å si noe til noen før uke 12. Redd for å innvolvere for mangen om det skulle gå galt. Vet at jeg hadde blitt så utrolig lei meg om jeg hadde mistet den lille spiren min. =)

 

Så kan vi heller SKRIKE det ut til alle når vi er litt mer sikker på at det kan gå bra!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker akkurat det samme, selv om dette er nr 2 for vår del. Husker faktisk veldig lite fra den gangen, forutenom at jeg hadde svært få symptomer, men nå er jeg veldig kvalm og har masse stikkinger i magen. Prøver å tenke positivt, men jo mer jeg leser om de mange som mister i disse ukene jo større blir usikkerheten...Hvor mange uker er du på vei? Jeg er 6+6.

Prøver å tenke at dersom noe skjer, så er det kroppen sin måte å ordne opp på og si ifra at noe er som det ikke skal,men vi blir selvfølgelig knust dersom det skjer..

Gleder meg til uke 12 -først da vil jeg komme til å gleder meg på ordentlig

Vi får krysse fingre for at det går bra

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...