Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Når jeg så på rulleteksten idag så lurte jeg på noe. Har de liksom bytta ut Hayley? Ny skuespiller? Hvis det er tilfelle så syns jeg alltid det er like kjipt. Likte for eksempel bedre han forrige Flynn. Men man venner seg til det......
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Stemmer det.. Ho fikk barn i virkeligheten..
Kondis som en murstein Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Ja, Den "ordentlige" Hayley er gravid i RL også, så da får de inn en ny en )
2blå og ?? i magen Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Men hva skjedde i dag da? Fikk ikke med meg det..
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Åh, så kjipt! Jeg likte hun som har vært sååå godt. Da gjør det ikke noe om hun gifter seg med Kim..... Tror liksom ikke jeg vil klare å sympatisere med ei ny skuespiller jeg da... Ja, jeg er litt rar, men jeg brukte lang tid på å venne meg til FLynn som sagt!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Det blir utrollig rart. Hun har jo vært der i EVIGHETER.. Har ikke likt henne før det.. Tja.. Siste gangen etter hun og Noah ble sammen igjen. Da begynte jeg å like henne.. Så å få henne (altså hun i serien, som spiller Hayley) ut av serien, blir trist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå