asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Dette er jo helt vilt!! Har hatt kortere og kortere sykluser, og litt korte lutealfaser siste 3 mnd, men idag fikk jeg mensen bare 4 dager etter EL! Blir så frustrert og lei meg - kan jo ikke bli gravid da!! Noen som har tips, råd eller trøstende ord til meg?? Please...
Maja-Kaja Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 samme skjedde med meg. i går, 3 dager etter EL, 18 dagers syklus. og det værste er at jeg går på ppiller, og har tatt alle til rett tid! vet at dette er mensen. har jo vondt i ryggen og stikkinger nederst i magen og blør like mye som ved en vanlig mensen. herregud. hva er galt med meg... sorry, dette var vel ikke så mye trøst, men vit at du ikke er alene.. huff.....
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg vil jo gjerne bli gravid jeg da, men ser ikke akkurat lyst ut dette her... Blir så demotivert! Jeg fikk ingen forvarsler på mensen heller, som jeg vanligvis gjør - så det hele er ganske rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå