asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Dette er jo helt vilt!! Har hatt kortere og kortere sykluser, og litt korte lutealfaser siste 3 mnd, men idag fikk jeg mensen bare 4 dager etter EL! Blir så frustrert og lei meg - kan jo ikke bli gravid da!! Noen som har tips, råd eller trøstende ord til meg?? Please...
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2007 Detter så fort ned her disse innleggene... dytter opp igjen i håp om at noen vil svare meg..
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 opp igjen...
Sånn kan det gå Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Mine sykluser har alltid ligget på 21 dager. Aner ikke når eggløsningen er i syklusen, men ville bare si at med såpass kort syklus har jeg i hvertfall aldri hatt problemer med å bli gravid. Har faktisk blitt gravid 9 ganger.
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg har lært noe nytt her.. at EL alltid er 14 dager før mens uavhngig av syklusen din. Så har du 19 dagers syklus har du EL på dag 5... Prøv sex da du )
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Men det kan jo ikke stemme?? Jeg har EL-smerter og positiv EL-test på dag 14, har hatt det siste 3-4 mnd. Så da er det rart at jeg har EL så tidlig? Flere som gidder å svare meg? Lurer fælt på dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå