(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. september 2007 #27 Skrevet 14. september 2007 Monajenten. Har du ikke vært med på idol da?
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #29 Skrevet 14. september 2007 Jo, jeg gjorde en rævva audition for et par år siden;) Svar igjen Jenta;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. september 2007 #30 Skrevet 14. september 2007 Ja, mente jeg så deg serru. Hvor finner man deg på urørt da?
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #31 Skrevet 14. september 2007 http://www11.nrk.no/urort/user/?id=59228
Uwimana Skrevet 14. september 2007 #34 Skrevet 14. september 2007 gud sååå sinnsykt flink du er assa.......
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. september 2007 #36 Skrevet 14. september 2007 Nå har jeg satt meg ned og lyttet skikkelig på sangene dine for en gangs skyld. Har hørt snutter før også, men det er ikke min musikkstil, så det har vel bare blitt med snuttene... MEN: Du har flott stemme. Liker at låtene er litt "nakne". Sounden minner om the murmurs of amerika (de som hadde hitten "you suck"). Nesten så jeg savner at annenstemmen ligger en ters over din... Stå på videre og tro på deg selv. Tror du må glemme janteloven for å komme opp og frem i musikk norge. Husk du har hele dib i ryggen! Lykke til i massevis, uansett hva du gjør! Og uansett hva som skjer - når dagen er omme er du uansett den beste i verden for barna dine!! Klem
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #38 Skrevet 14. september 2007 Hei prinsessemari, og takk for langt svar:) Jeg er helt enig med deg, jeg. Dessverre går dette på penger....hadde jeg hatt mer penger, hadde alle overstemmene som jeg allerede har laget, også vært innspilt, og det hadde vært flere instrumenter, bedre sound og låtene hadde blitt mastret. Jeg er nødt til å "drite" i janteloven på akkurat dette, jeg SKAL klare det!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. september 2007 #40 Skrevet 14. september 2007 Altså, mente ikke at du tengte tersen, men det var bare så herlig murmurs sound over det hele at jeg liksom hørte den i hodet! Skjønner ikke helt dette med demoer jeg, as... Kan da ikke være meningen at du skal ha en fiks ferdig, kjempe bra demo FØR karriærene kommer i gang! Det er litt som opptaksprøver på skoler o.l. Det forventes jo liksom at du skal være ferdig utlært før du har begynt! Går da abslolutt an å se potensialet i demoen din på urørt!!! Jeg synes det er viktig å tro på drømmene sine, er utrolig dårlig på det selv og føler kanskje derfor at det er ekstra viktig å backe andre på det!
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #41 Skrevet 14. september 2007 Jenta med lillegutt, svar IGJEN;) ;) prinsessemari - er enig med deg igjen, jeg, hehe;) Syns også det virker sånn, og derfor har jeg hatt en liten deppeperiode ang. det. For jeg er så lei av å spille inn demo på demo og ikke komme noen vei. Det er liksom potensiale jeg mener at man også skal høre etter. Har også hørt at flere at de store selskapene IKKE liker når det er fiks ferdig, for de vil ha noe ferskt å jobbe ut i fra. Får håpe noen sånne finner ut at jeg er OKÅ
Hiv o'hoi Skrevet 14. september 2007 #42 Skrevet 14. september 2007 eh.. jo.. Om man vil noen vei i musikk verdenen så er det veldig viktig å ha en demo ferdig. så ny som mulig. det nytter ikke å komme med en gammel demo, for så å si "Jeg er bedre nå altså"...........
Hiv o'hoi Skrevet 14. september 2007 #43 Skrevet 14. september 2007 BMG vil i allefall ha så ny demo som mulig.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. september 2007 #44 Skrevet 14. september 2007 Aha!! Okei. Men en ny demo som ikke høres fiks ferdig ut, da? Monajenten, søk se og hør gøladmeldingen, da vel!!
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #45 Skrevet 14. september 2007 Nei, ikke sånn hun mener det tror jeg. Greit at demoen skal være fersk (som i ny) men ikke ferdig som i klar til å gi ut liksom. Da har jo ikke de som satser på deg noe å jobbe med. De skal vel prøve å "forme" litt.
Hiv o'hoi Skrevet 14. september 2007 #46 Skrevet 14. september 2007 hehe.. Nei, demoen skal ikke være klar til å slippes på markedet liksom Men såpass ny at den viser alt det du kan NÅ.. Ikke det du kunne for 3 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå