Gå til innhold

er dette slemt? og i tilfellet hvor slemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 2 guttevenner, de liker meg begge to. det vet jeg. jeg møter begge to jevnlig. men jeg gjør ikke noe med noen av de.

jeg har ikke direkte sakt at jeg ikke har tenkt og bli sammen med noen av de, men jeg har ikke sakt at jeg har tenkt til og bli det heller.

er jeg da slem mot de?

jeg har sakt at om jeg skal bli sammen med noen skal det være på ordentlig og for altid og at det ikke kommer til og bli i morgen.

men de ønsker jo at det skal skje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være frekk.. men dette høres ut som en problemstilling som jeg hadde når jeg var 14 år :o) Har ikke noen andre råd å gi, enn å følge følelsene dine og hjertet. samtidig som du er ærlig og oppmerksom på at du ikke sårer noen :)

Skrevet

for ellers kan mye av det du sier eller gjør tolkes i retning av at du også er litt interessert. Med tanke på at dere omgås som venner, er det dessuten lett å misstolke signaler.

Så sånn som jeg ser det har du lite å tape på å være ærlig mot dem, mens du kan tape mer på å la være.

Skrevet

jeg vet. super teit.

men jeg er venn med begge. teit at de skal like meg.

blæ, hater og si sånt. for det blir uansett feil.

hm...

Skrevet

ja det er super sant, Synnøve.

Jeg må bite i det sure eple, jeg har egentlig ikke tenkt over det før i dag.

at det er slemt.

Skrevet

"Ikke for å være frekk.. men dette høres ut som en problemstilling som jeg hadde når jeg var 14 år :o) ". Så kommer resten av flokken etter og nikker bekreftene. Herregud, så nedlatende dere er.

Jeg synes du er ærlig, jeg, mortilgunnar, som innrømmer her inne på jantesiden at guttene er interessert i deg, begge to. Det forekommer faktisk at man har flere beilere, sikkert også når man til og med er 60 år.

Jeg synes ikke at du er slem mot dem. Hadde gjort det samme, hvis jeg var deg. Lykke til

Skrevet

Er de helt uaktuelle som kjærester bør du nok si at han og han er en god venn, men at noe mer ikke stemmer helt med dine følelser. Spør hva de tenker selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...