Monicapijah Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 noen som har erfaring med denne? evt pris? http://www.clearblue.info/no/FAM.cfm#Forst__Eggl_sning_og_Menstruasjonssyklus
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Heisann!! Har lest litt om den der.... Du tisser på pinner som du setter inn i den boksen så skal resultatet bli lest av!Man må kjøpe ekstra sånne test pinner når man begynner å bli tom da,koster litt over 200 kr tror jeg å den maskina koster 1300kr..Jeg har nettopp kjøpt baby comp,tror det egentlig er en mer økonomisk løsning..Greit den er dyr,men tenk hva man må ut med i sånne test pinner etter hvert da??hmm....Bare noen tanker jeg gjorde meg når jeg kjøpte baby compen!!!=)men det er vell opp til hver enkelt å avgjøre... Klem<3
Monicapijah Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 har du noen link til den babycomp siden da:)?
Maja☆ Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Må bare legge til at jeg ble gravid med babycomp på første syklus med den. Den er helt topp
krokkodilla:-) Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Den var jo suuper dyr, men såg jo ganske kjekk ut. Hvor lenge har du hatt babyComp'en? hvor lenge har du prøvd?
Maja☆ Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Jeg begynte med den 31.juli og fikk bekreftet graviditet i går 14.september. Det gikk rimelig raskt. Men bruker også fertilityfriend.com og fører opp tempen slik at jeg er 100% sikker på eggløsning. Men jeg vil andefale den som bare det
gunnilla Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Hei!! Eg leste en del om den fertilitets monitoren og var tenkt å annskaffe meg en.Men så fikk eg låne en baby comp av ei veninne som ikke brukte sin.Brukte den i ett par måneder,men så orket eg ikke mer.Synest det var en dritt måte å våkne på hver eneste morgen.Det skal sies at sambo også var sjeleglad da eg slutta med den,han synest den var bråkete. Men for all del,for de som synest det er OK og ikke stress,så er det jo en genial liten sak.Ikke minst som prevansjon da det er en helt hormonfri løsning.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Jeg er super fornøyd med min baby comp,skjønner ikke hvorfor jeg ikke skaffet meg den før!!Den har hjulpet meg kjempe masse...Nå VET jeg med sikkerthet når jeg har eggløsning,ingen tester som man må tolke.Det er jeg sjeleglad for!!Dessuten har man den i lange tider... Synes ikke den er bråkete,noen pip kommer det jo,men det plager ikke oss...Heldigvis!!Tror jeg har gjort årets investering for å si det sånn=)=) Det er jo dem som ikke liker baby compen da,men for meg er den blitt uunværlig..Rett å slett helt genial=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå