*enfalmawen* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Har endel babytøy som jeg egentlig tenkte å spare på. Har hatt det i esker i boden i noen måneder nå, og da jeg tok det opp for å se på det var det blitt litt lukt av det. Sånn ekkel "kjeller"lukt. Hvordan kan jeg oppbevare tøyet på best mulig måte?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg har putta di få klærna som har blitt for små til snuppa i sånne plastkasser, sånne kasser som er på tilbud til 29.90 på europris:) Får du mer til overs kan du jo kjøpe parkdresser til alle barna i nabolaget også hehe
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Pakket de inn i brødposer så inn i Ikea esker. Har nå tatt opp 1 eske igjen er like fine som før =0)
*enfalmawen* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Det var lurt! Så de kassene og hadde lyst å kjøpe noen. Men var usikker på hva jeg kunne bruke de til, men nå kan jeg jo pakke tøy i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå