Gå til innhold

farget utflod...

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være slimproppen? slik som når mensen egentlig er ferdig men litt igjen... det var ikke mye nå, men litt rødt... er 37+4.. kontakter man i såfall noen, lege,føden? ble liksom plutselig så i tvil.... var hos legen idag på kontroll..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis d er slimproppen skal d være slim+blod. men hvis d er klart blod så må du kontakte føden. du behøver ikke å ringe føden hvis d er slimproppen. kan ta noen uker før d skjer noe.. desverre:) hehe..

Skrevet

det er sånn slimete som utflod med litt brun rød farge. men ikke mye, bare litt på papiret liksom... men har mensen smerter, og litt uvell i hele kroppen..

Skrevet

d høres ut som slimproppen, men trur ikke d skal gjøre vont.. ville ringt til føden jeg..

Skrevet

nei, gjør ikke vondt, men litt sånn murringer som jeg har hatt hele tiden gjennom svangerskapet på en måte.. eller litt blanding av slike murringer og hodet som presser som bare det nedi bekkenet:) venter å ser om det kommer noe mer før jeg ringer.. for det var bare bittelitt som sagt en gang i ste.. men tusen takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...