ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 kan det være slimproppen? slik som når mensen egentlig er ferdig men litt igjen... det var ikke mye nå, men litt rødt... er 37+4.. kontakter man i såfall noen, lege,føden? ble liksom plutselig så i tvil.... var hos legen idag på kontroll..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hvis d er slimproppen skal d være slim+blod. men hvis d er klart blod så må du kontakte føden. du behøver ikke å ringe føden hvis d er slimproppen. kan ta noen uker før d skjer noe.. desverre:) hehe..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 det er sånn slimete som utflod med litt brun rød farge. men ikke mye, bare litt på papiret liksom... men har mensen smerter, og litt uvell i hele kroppen..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 d høres ut som slimproppen, men trur ikke d skal gjøre vont.. ville ringt til føden jeg..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 nei, gjør ikke vondt, men litt sånn murringer som jeg har hatt hele tiden gjennom svangerskapet på en måte.. eller litt blanding av slike murringer og hodet som presser som bare det nedi bekkenet:) venter å ser om det kommer noe mer før jeg ringer.. for det var bare bittelitt som sagt en gang i ste.. men tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå