fjell og fjord Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jenta vår på snart 14 mnd har gåsko i str 21 som er egentlig litt store endå hadde sandaler str 20 hele sommeren og dei får hun på enda (så vidt) støvler har vi i str 22 og sammen med ullsokk føles dei litt store likevel skal holde seg til våren og?... vintersko da ? 22? 23 kanskje blir for mye hva med dere?
Beama Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg ville spurt i butikken om de kunne målt foten hennes, og målt den aktuelle skoen innvendig... Kan være store forskjeller på sko selv om de har samme str.
Mammaen til David Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Hvis du tar ut sålen i skoen og måler foten hennes mot sålen ved å la henne stå på sålen, skal det være ca 1 cm fra tuppen på stortåen til slutten av sålen, da er skoen passe stor. Skostørrelser varierer fra sko til sko, så det er vanskelig å vite hvilken skostørrelse man skal velge uten å måle på foten. Men antar i ditt tilfelle at større enn str. 22 blir litt stort. Min gutt på 16 måneder bruker str. 22 i vanlige sko, men jeg kjøpte str. 23 i vintersko siden ullsokken tar ekstra plass.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Vi måtte ha 23, hun ble 1år for kort tid siden.. Men hun har svære bein
nickoline og supermann Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Vi har 20 nå. kjøpt i mai. måtte opp i 24 i eccco støvler............ kunne nok hatt 23, men ikke mye forskjell så vi gikk for de etter anbefaling fra damen i butikken. kjøpte 2 2i vanlige sko!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Himmel og hav, alt hva folk kan få seg til å spørre om Dette er da helt umulig for oss å svare på! Prøv skoene og spør i butikken
nickoline og supermann Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Tror noen spør fordi de skal kjøpe på nettet. Det tør jeg ikke. Hadde sikkert kjøpt 22 siden jeg måtte ha 20 i våres. Men dama sa 24. Sikkert noe med skoen å gjøre................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå