mamman te JM og M Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 får ikke til å gjøre noen forandringer på min side, vil jo gjerne ha med at jeg er gravid så jeg får fulgt nedtelinga på dager å div... tenkte derfor på å slette meg selv å så starte profilen på nytt??? noen som har prøvd det å om det funker????????
tixa*fødeklar* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Du trykker først på din egen side, deretter på brukerinformasjon..der skal du kunne forandre på ting...er det det du ikke får til?
Brummeline3barnsmor Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 jeg klarer fint å forandre på brukerinfoen...
mamman te JM og M Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 ja men da kommer det opp error da sju....så derfor jeg tenkte på å slette meg å begynne på nytt, men veit ikke om det funker???
mamman te JM og M Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 får bare opp error da sju når jeg prøver å forandre da sju..litt oppgidd..........
rampejenta - ny spire Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 skriv en mail til webmaster så fikser ho det fort.. jeg og mange andre har hatt problemet tidligere..
mamman te JM og M Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 flere dager siden jeg sendte mail å fortsatt ikke fått svar!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå