Gå til innhold

Ingenting hjelper mot forkjølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

det påstår mannen min. Han ser på meg som en idiot som fremdeles tror at jeg kan ta c-vitaminer for å forebygge forkjølelse, og han ser på det som idioti å ta solhatt, svarthyll, råmelkstabletter eller hva det måtte være mot forkjølelse. Stadig dukker det opp vitenskapelige beviser som sier at alt som liksom skal forebygge eller lindre forkjølelse bare er tull, sier mannen min. Han er helt bombesikker han på at det er noe idiotisk tøv å prøve å forebygge forkjølelse. Men jeg nekter å tro på det han påstår. Jeg gir meg aldri, jeg tar likevell naturprodukter og vitaminer for å forebygge forkjølelse. For enkelte virker det som om det nesten er som en religiøs tro at ingenting skal hjelpe mot forkjølelse, for realister. Men jeg driter i hva realistene sier, jeg føler selv at enkelte ting i alle fall lindrer symptomer.

Jeg nekter å tro på det mannen min sier at det garantert ikke er noe som hjelper mot forkjølelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med mannen din, hvis du skal forebygge noen smittsomme sykdommer, f.eks. forkjølelse, er god håndhygiene det viktigste!

Jeg har ikke tro på naturmedisiner mot slike ting....

Skrevet

Jeg kommer uansett aldri til å slutte å ta c-vitaminer, solhatt og råmelkstabletter når jeg kjenner jeg begynner å få vondt i halsen. Eller når mine nærmeste er forkjøla så tar jeg slike ting for å forebygge å bli forkjøla. Et kosttilskudd som heter Sambucus force er et kosttilskudd som skal forebygge forkjølelse, det inneholder solhatt, svarthyll, bidronninggele og olivenbladekstrakt. Jeg driter i alle arrogante realister som påstår at forkjølelse kan ikke forebygges eller behandles punktum. Jeg skal fortsette å ha diverse kosttilskudd i hus som jeg tar når jeg føler jeg er i ferd med å bli forkjøla, jeg. Jeg skal proppe i meg c-vitaminer når jeg føler jeg begynner å bli forkjøla, jeg.

Skrevet

Kansje en runde med oppkast vil hjelpe på forkjølelse:-)

Skrevet

Tusen takk for at dere er så hyggelige mot meg her inne! Spasiba

Skrevet

Blir bare ikke klok på deg nøffemor! Har du fritidsproblemer og finner glede i å poste merkelige innlegg på nettet? Eller er du virkelig en gravid kvinne, gift med en sykelig påståelig mann og har et nevrotisk forhold til oppkast? Uansett hva som er sant her, vil jeg anbefale deg at du tar en prat med noen om problemene dine. Noen utenfor Bim og fortrinnsvis noen utenfor huset ditt. Hvis du ikke skjønner hvorfor folk reagerer på deg her inne, mangler du seriøst sosiale antenner. Beklager at jeg er rett fram, hvis det virkelig er slik du er... egentlig håper jeg du tuller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...