*Molly mus* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Potetgull og dipp!!! Det blir fredagskosen i kveld=) Hva med dere da?
Monajenten Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Snart skal vi lage pepperbiff, med saus, pannestekte poteter, mais og tomat;) Ellers blir det cola og godt & blandet:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 spiser kald hjemmelaget pizza og drikker pepsi max
Makka Pakka Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Akkurat spist brød med nyrørt tyttebærsyltetøy, naaammmm. Lurer på om jeg skal lage meg en drink av gin og Grape Soda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå