_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Når jeg sitter og ser på tv eller ser på data skjermen eller sånt så plutselig går det rundt og jeg blir skikkelig svimmel... Og visst jeg beveger meg fort, bøyer meg fort ned og opp eller snur meg for blir jeg kjempe svimmel.. Noen som aner hva det kommer av? Eller om det er noe farlig? Sikkert ikke, men synes det er så ekkelt:(((
Makka Pakka Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Lavt blodtrykk? Noe feil på balanseorganet? Om dette ikke gir seg så bør du kontakte lege. Det høres ekkelt ut å ha det slik.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Kan være lav blodprosent og jernmangel. Kan og være krystaller i øregangen som har med ballansenervene å gjøre... Jeg gikk sånn i 5-6mnd i fjor, og leste alt jeg kom over om det... Overbeviste til slutt meg selv om at jeg hadde hjernesvulst... (Da har man flere symptomer altså, så du har nok ikke det=)). Men det var ikke noe, ble sjekka for alt. Kan rett og slett være stress også. Legen babla om noe kjemisk som skjer når man er sliten og stresset. Har noe med blodet opp til hjernen å gjøre, og da blir man svimmel... Skjønte lite av det, men det har stoppet på meg. Fortsetter det, så ta en tur til legen. Ofte veldig enkle løsninger. Blodprosenten sjekker de på ett minutt=)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Ok, men burde jeg kontakte lege i helga eller vente til Mandag tru? Jeg sliter jo en del etter jeg måtte avbryte sv.skapet og mista min lille gutt:( Kanskje det har sammenheng med det...
Stor_smil Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Det kan være mye, alt fra stress, lite søvn, lavt blodtrykk, mangel på næringsstoffer, lav blodprosent, "utslitt" osv osv. Ta deg en tur til legen å få sjekket om "kropps-verdiene" dine er normale, så har du noe å forhold deg til
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Er veldig sannsynlig at det har en sammenheng med at du har mistet ja... Jeg hadde en dødfødsel før snuppa... Min reaksjon kom etter at jeg fikk snuppa, først da forsto jeg hva jeg hadde mistet..... Og det var i fjor når jeg ble så svimmel... Man tenker mye på tapet og det kan tære veldig på både det psykiske og fysiske! Legevakten gjør sjelden noe dersom det ikke er alvorlig... Dersom du klarer å vente til mandag ville jeg gjort det. Legen din vet hva du har vært igjennom. Greit å ta noen tester for å se om det er noe du kan ta av tilskudd for å få det til å bli bedre, men om det er stress/tapet ditt som er årsaken, er det uansett bedre å vite hva det kommer av enn å spekulere. Det er hvertfall min oppfatning etter å ha gått igjennom fjordåret med diverse symptomer i kroppen... Lykke til! Det blir bedre! Jeg er ikke kvitt symptomene og sorgen og savnet, men det er mye bedre enn det var, og jeg har lært meg å takle det og å akseptere det bedre enn tidligere..... Klem
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 Ja jeg vil prøve og vente til mandag, men føles ut som jeg besvimer inni mellom... Men får se det an i helga åssen det blir.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå