Gå til innhold

Fineste sangen du vet om?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle laste ned noe nytt nå, men aner ikke hva:P

Liker best fine, melodiøse, romantiske sanger, men er også fan av Beatles, Pink Floyd, Vamp, Ozzy o.l.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marius Muller sin Carmen er en av mine favoritter, den rååå gitar solo'n:))

Skrevet

Denne! Og det har den vært i maaaange år!

 

Skrevet

Å jeg elsker og Carmen, den er bare super fin :))

Skrevet

Sade, wedding song.. husker ikke helt hva navnet er... right by your side, eller noe i den duren? så romanisk at jeg begynner nesten alltid å gråte til den. og hun har en veeeldig spesiell og nydelig stemme. MÅ høres!!

Skrevet

Akkurat nå er det:

 

Don`t give up (you are loved) - Josh Groban

 

Waiting on the world to change - John Mayer

 

Stand by me - gammel sang, husker ikke hvem

 

Og the rose

Skrevet

jeg liker veldig godt Beverly Craven, spesielt Mollys song.

Den er bare sååå fin.

Hun synger om det å være mamma.

Skrevet

Queen's Bohemian Rapsody:)

Skrevet

Chris Isaak - Wicked game - den er helt nydelig synes jeg!

Skrevet

Emmylou Harris - Where will I be

 

Egentlig ganske langt fra den musikksmaken jeg egentlig har, men denne sangen er min absolutte favoritt... nyydelig sang :)

Skrevet

Det er relativt mange de=)

 

Ti Amo med Il Divo

 

E6 med DDE

 

Wind of change med scorpions

 

9-5 med Dolly Parton

 

det er bare noen

Skrevet

Come what may gir meg alltid frysninger. Det er sangen til mannen min og meg.

 

Ellers så er dette også noen av mine favoritter:

The People - Common (melodisk rap)

Butterflies - Tori Amos (lekker og melodisk) - egentlig mange fine sanger hun godeste Tori

mange av Unni Wilhelmsen

første albummet til John Legend

 

Er egentlig veldig glad i rap/hiphop/r'n'b/soul så jeg er ikke så dyktig på den musikken du liker kanskje....

 

Skrevet

Quite emotional og Shine (+ en haug andre) med Madrugada. Sivert Høyem har den vakreste stemmen i verden!!

Skrevet

Vinsjan på kaia, DDE

Harvest, Neil Young

Det vakreste som fins, Jahn Teigen

Juni, juli, augusti, Tomas Ledin

Purple rain, Prince

Kaptein Sabeltann-sangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...