Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Tenkte jeg skulle laste ned noe nytt nå, men aner ikke hva:P Liker best fine, melodiøse, romantiske sanger, men er også fan av Beatles, Pink Floyd, Vamp, Ozzy o.l.
minst Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Lonestar - I'm already there http://www.youtube.com/watch?v=nrgwxLff4Io
bente69;) Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Marius Muller sin Carmen er en av mine favoritter, den rååå gitar solo'n:))
Lilly 79 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Denne! Og det har den vært i maaaange år!
minst Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Å jeg elsker og Carmen, den er bare super fin )
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Sade, wedding song.. husker ikke helt hva navnet er... right by your side, eller noe i den duren? så romanisk at jeg begynner nesten alltid å gråte til den. og hun har en veeeldig spesiell og nydelig stemme. MÅ høres!!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Akkurat nå er det: Don`t give up (you are loved) - Josh Groban Waiting on the world to change - John Mayer Stand by me - gammel sang, husker ikke hvem Og the rose
*synne* Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Travis!!! Masse masse fine sanger... =o)
Mayken Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 jeg liker veldig godt Beverly Craven, spesielt Mollys song. Den er bare sååå fin. Hun synger om det å være mamma.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Queen's Bohemian Rapsody:)
høstbarn:) Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Chris Isaak - Wicked game - den er helt nydelig synes jeg!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 Tusen takk til alle som har svart!! Dytter litt likevel jeg:)
katlinka Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Emmylou Harris - Where will I be Egentlig ganske langt fra den musikksmaken jeg egentlig har, men denne sangen er min absolutte favoritt... nyydelig sang
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Det er relativt mange de=) Ti Amo med Il Divo E6 med DDE Wind of change med scorpions 9-5 med Dolly Parton det er bare noen
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Come what may gir meg alltid frysninger. Det er sangen til mannen min og meg. Ellers så er dette også noen av mine favoritter: The People - Common (melodisk rap) Butterflies - Tori Amos (lekker og melodisk) - egentlig mange fine sanger hun godeste Tori mange av Unni Wilhelmsen første albummet til John Legend Er egentlig veldig glad i rap/hiphop/r'n'b/soul så jeg er ikke så dyktig på den musikken du liker kanskje....
smakk Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Quite emotional og Shine (+ en haug andre) med Madrugada. Sivert Høyem har den vakreste stemmen i verden!!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 Vinsjan på kaia, DDE Harvest, Neil Young Det vakreste som fins, Jahn Teigen Juni, juli, augusti, Tomas Ledin Purple rain, Prince Kaptein Sabeltann-sangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå