Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 har to dresser etter datteren min som hun er vokst fra. er lite og pent brukt,men synes det er for ille å kaste dem. samler ikke som regel på klær,men akkurat disse to dressene får jeg meg ikke til å kaste.. kan jeg legge dem ut på finn.no om det evt er noen som vil ha dem?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Om det er to dresser hun har brukt mye og du syntes er litt henne så ta vare på de til hun blir stor så kan hun bruke de til sine barn=0) Min mann har litt fra han var liten som tulla har brukt sååå koooos =0)
M&Ms.. Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hvis du ikke vil kasre de kan du gi de til fretex eller noen andre som trenger de! Eller så kan du jo ta vare på de hvis det kanskje kommer flere barn med tiden..? :)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 str 104. en regndress fra reflex med fleecefor inni og en bevernylondress. og her i gården blir det ikke flere barn..holder med 2 nå..=)
Danselettbatterinna Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Er nok ingen vits for meg å kjøpe de da, for de blir for store for jenta mi. Men du kan jo selge, gi bort, eller ta vare på dem til en annen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå