Kirsebæra Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Sambo kom her en dag og fortalte meg at sjefen hans skulle overta abbonementet hans slik at det ble en ''all job'' tlf...jaha sa jeg, men da trenger jeg ny tlf sier han og viste meg en tlf til 299 kroner...jeg sa nei for dette hadde vi ikke råd til. dette er to uker siden. Idag så jeg at det lyste i lomma hans da vi satt i bilen så jeg, nyskjerrig som jeg er, stakk håndami i jakken å drog opp en tlf maken til den han ville kjøpe... spurte han om den og han sa at han ble litt sint på meg når jeg sa nei at han bestilte den allikavel... altså, misforstå meg ikke, jeg bryr meg ikke om prisen, men poenget er at jeg sa nei fordi ikke hadde råd og allikavel så bestilte han den uten å si noe til meg....dårlig kommunikasjon i hjemmet...og jeglurer på hvorfor hanikke ville si noe til eg...ble ganske såret når jeg fikk vite dette fordi han har gått bak ryggen min.... hva syns dere egentlig? jeg er skuffet over at han gjorde dette bak min rygg, har jeg rett til det? og hvorfor ikke i så fall...
Yo&La+spire Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Eg hadde også blitt lei visst sambo hadde gått bak ryggen på meg på den måten....men...hvorfor sa du nei? Eg kan også skjønne at han ble irritert nemlig...og visst sjefen skulle overta abbonementet, betyr ikke det at jobben betaler regninga? Da hadde det jo lønnet seg egentlig....
sveis Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Men er det ikke vanlig å få telefonen også da, hvis man skal ha jobbtelefon? Det har hvertfall alle jeg kjenner med jobbtelefon fått.
M&Ms.. Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Kanskje det var verdt kjøpet hvis jobben betaler regninga??
Kirsebæra Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 oi, kanskje dere ikke elt skjønte hva jeg mente...er ikke så god på å forklare...altså...den tlf han hadde betalte han selv(abbonementet alstå) men så skulle sjefen overta det, og han ille ha en tlf å ha i ekstra hvis det var noe han måtte ringe som jobben IKKE betalte...derfor ville han ha ny tlf...med nytt nr...det var det jeg sa nei til...en ekstra tlf trengte han ikke mente jeg, og 300 kroner er ikke allverdens, men da viste ikke jeg når stipendet mitt skulle komme.... skjønte dere det bedre nå? hehe...ikke lett å forklare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå