ApriIbaby Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 og ingen av de ansatte visste hvor ditt barns barnets dyre parkdress var. Sånn at du selv måtte lete etter den og fant den..... ....inngrodd av møkk på et annet barn?
Nickeguri Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Vel, jeg hadde vel ikke blitt helt happy, nei. Men var dressen merket med navn? Kanskje de ansatte hadde gått litt i surr, eller at dette barnet hadde en lik dress som var hjemme den dagen. Ikke godt å vite. Men det høres jo ut som om det hadde en skjedd en glipp, og det kan jo for så vidt skje. Jeg hadde uansett spurt hva som hadde skjedd.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde syns det var dumt at de ikke var med å lette etter den og beklaget at det var et annet barn som brukte dressen. Jeg hadde villa visst hva mitt barn hadde på seg siden noen andre brukte klærne hans, samtidig som jeg hadde vist forståelse for at det kan være kaotisk under påkledning og at en dress kan lett henge på feil knagg og at et annet barn kan få det på seg. Møkk er ikke farlig....
Skravlemamman Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 da hadde jeg blitt oppgitt, og det hadde jeg gitt beskjed om, på en grei måte selvfølgelig:-)
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 At den var møkkete har vel ikke noe å si i denne saken, i og med at den er til barnehagebruk. De burde nok ha letet etter dressen, men at feil skjer vet jo alle. Var ikke noen "farlig" feil dette da...
Stor_smil Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde forlangt at de hadde investert i den nye, hypermoderne og rådyre teknologiske utviklingen til Philips med det samme. De har nemlig lansert en maskin som automatisk finner frem klær til rette vedkommende, den uler ut i full alarm dersom det uheldigvis skulle være en "produksjonsfeil" hvor feilt barn kom ut i feil parkdress. Slik unngår man dermed at det skjer menneskelige svikt ) Men fra utrolig dårlig humor og spøk til alvor, så tror ikke jeg hadde reagert om det skjedde en gang, dersom det skjedde flere ganger ås hadde jeg nok foreslått maskinen fra Philips....
Gjest Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 litt dårlig at de ikke var med å lete,det er deres ansvar å vite hvor dressen er.. hadde nok ikke reagert så veldig på at ett annet barn brukte den,d kan jo være litt hektisk når alle barna skal ut på en gang,og viss foreksempel en unge har rivd ned noen av klærne,så er det jo lett å ta feil i farta..
roxanne Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Ingen krise - hadde bedt om at noen tok av barnet parkdressen slik at jeg fikk tatt den med hjem og vasket den. Så hadde jeg sett over merkingen - om alt var tydelig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå